Strabasiøse bilturer!!

Etter fire dager på ræv med høyt kaloriinntak på Vestlandet, og nå med jula som kommer i stormfart, så blir unektelig enkelte klær litt strammere. I fjor hadde eg et razzia hvor alle gode gamle joggiser led det evige arkivs død, og nå sitter eg igjen med stram bukse FØR jul. Dette går ikke, eg må ha noe med mer stretch, så eg har vært på nettet igjen, og det står mellom to forskjellige. DENNE som ser ut som ei helt grei bukse, eller DENNE som er ei pysjbukse?

Kan ellers meddele at turen i går ble spennende, men det var ikke på grunn av ruskeværet som var meldt. Vi merka ikke verken flom eller skred, og bare sola over Hemsedal. Spenningen starta ikke før Gol. Der stoppa vi og spiste middag. Jada, helt grei mat på Biltema, men ikke forvent gourmet. Da vi dro videre var det Tonje som skulle kjøre, hun har lappen på automat, og ville trene mer på manuell.

Like godt å komme hjem både i går og i dag!

Tonje er en stødig, trygg og god sjåfør hun, men i går var vi alle slitne, hun kjørte fremmed bil med manuell gir, og det var glatt. Selv da hun freste at hun hata manuell som pesten nekta hun å gi fra seg rattet, så det var bare å folde henda og håpe på det beste. I underkant av tre halvnervøse timer seinere svinga hun av på Jessheim. Det hadde jo gått helt fint, og Doc fikk tilbake rattet. Vi takka pent for laget før vi kjørte hjem på prærien.

Ble så sliten av reisen i går at eg presterte å forsove meg i morges, men det var langt fra det værste. Lot bilen stå litt på tomgang litt for å tine, og dro så avgårde. Da eg kom ut på motorveien hørte eg rasling bak meg, tenkte det kunne være noe rot. Men neida, raslingen fortsatte, og brått hørtes et lite pip. Det var pokker meg mus! Må ha kommet inn for å varme seg da bilen sto på tomgang. Kunne ikke stoppe der, så det gikk unna til jobb! Etter jobb var musa heldigvis borte, men gjett om eg skal kjøpe flere musefeller!

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top