God jul!!

Var litt kaldt da eg dro på jobb i morges, men ingen nedbør, så det gikk unna til jobben. På jobb var eg periodevis effektiv, for å si det kort, og da lunsjen ble tatt ved et vindusbord tok motivasjonen min ferie. Snøen var tilbake, og det i mengder. Nå skal eg ikke male fanden på veggen her, så optimisten i meg gleda seg til jul. Ja, det var nok derfor motivasjonen ble borte også, var tross alt bare timer igjen til juleferie.

Etter jobben var det bare å å starte bilen og dra frem kosten, for så å kjøre innom Kiwi. Den observante leser tenker sikkert nå at eg må være helt nisse siden eg tok julehandelen i går. Sannheten er at hode bare var til pynt i går, og alt eg glemte måtte handles i dag. Og enda er det et par ting eg ikke huska. Kan noen minne meg på å kjøpe klor på neste handletur?

Gud så godt med litt ferie!

Vel vel, snøen har skapt kaos, men det skal ikke utdypes mer her da avisene alt har dekka det nok. Hjemme skulle vi egentlig ta en pizza i dag, men gjett hvem som glemte den på Kiwi! Jada, undertegnede freste noen pølser til middag isteden. Blir nok feit gris og sau de neste dagene, så pølsene var bare et lite avbrekk.

Ellers har vi sett min absolutte favorittjulefilm i kveld, Hjelp, det er juleferie! Ingen over, ingen ved siden av! Og i mens har eg gjort et mislykka forsøk på å lakke negler, er begrensa hvor bra det går med Chevy Chase i bakgrunnen. Eg har funnet igjen litt negleutstyr, så her ble det for mye av det gode, men blir sikkert bytta ut på lørdag uansett. Tar det ikke så tungt. Nå er det straks leggetid her, og med det ønsker vi alle våre lesere ei riktig god jul, da med noe mindre uflaks enn Clark Griswold!

Snap / Insta

2 thoughts on “God jul!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top