Tidlig morgen og mye venting!

Vi våkna brått i 5 tida i natt av et lite smell og noen rare skrapelyder. Mens Doc snudde seg på andre sida og sovna igjen, ble eg mer nysgjerrig. Satte meg opp i senga og lyste litt rundt med mobilen, og tror du ikke det var ei ny mus i fella på kontoret da? Eg sovna igjen med senka skuldre av at det ikke var noe verre.

Alarmene ringte og Doc kvikna til først, så eg ba han tømme musefella. Da hadde han glemt at vi våkna kl 5 i natt, men han fikk ut musa og satte fella på plass. Eg sto opp så fort det var ledig på badet. Hadde smurt matpakke i går som eg tok med på jobb, men på jobben kom eg på at eg skulle innom Ahus og få medisin i dag. Hadde ikke trengt å ha med mat, men dytta det i meg sammen med en sånn HER før eg dro til Ahus, så sparte eg pølsepengene i det minste.

En helt vanlig dag på Ahus.

På Ahus fant eg ledig plass helt bakerst på parkeringa. Gikk som vanlig først på laben og tok blodprøver, for så å stikke bort på IBD’en for en infusjon med medisin. Alt gikk som vanlig her, og eg kunne returnere til bilen.

På parkeringen var det nå mange ledige plasser bakerst, men likevel ikke tilgjengelige. Der sto det nemlig taxier på rekke og rad fremfor alle plassene. Vet ikke om de venta på kunder eller bare hadde pause, men dette er intet nytt fenomen. Eg har flere ganger sagt fra om dette inne, men ingen ting skjer! Selv måtte eg vente litt før eg kunne kjøre, mens andre sirkulerte og ikke fikk plass, for denne gjengen hadde ingen planer om å flytte på seg.

Også en helt vanlig dag på Ahus, taxi så langt øyet kan se.

Omsider kom eg meg hjem, og i det eg parkerte kom det en mld om en pakke. Det var nye mobilen min som hadde kommet til utleveringssted, dermed måtte eg ut og kjøre etter middagen. Ny tlf er jo stas det, men nå tør eg ikke ta den i bruk før eg får kjøpt deksel og skjermbeskytter. Vi har også fått mld om et skap som skulle bli levert før kl 21 i kveld, men det har vi nå gitt opp å vente på i dag.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top