Tok en råsjanse i dag!!

Sto opp i dag med friskt mot, var klar for å dra på jobben selv om magen vrengte seg. Men alt før eg kom meg på badet i dag måtte eg se slaget tapt. Eg hørte Doc gi gass ut fra innkjøringa, mens eg selv enda satt på dass. Da var det bare å sende mld til sjefen.

Dette var ganske så riktig en strek i regninga, for nå hadde eg sett for meg å være bra igjen. Hadde skrevet handleliste og greier, for eg måtte på butikken i dag. Tok ikke sjansen på å sende Doc på handling denne gangen, for han hadde aldri klart å komme hjem med riktig deodorant og sølvsjampo, er bare denne HER som funker på mitt hår. Vi vet vel alle hvordan det pleier gå når et mannfolk får med seg handlelista.

Da er det bare å klemme rompeballene sammen og håpe på det beste!

Siden eg enda ikke kan stole på denne magen var det bare én ting å gjøre. Eg måtte ta i bruk et stort nattbind for å unngå de største flausene om uhellet skulle være ute. Ja det føles faktisk litt nedverdigende, men shit la gå, bokstavlig talt. Må man så må man. Med bindet trygt plassert, og dassen på senteret godt sondert, var det bare å ta turen på butikken.

Heldigvis gikk dette over all forventning, dessuten var det så mye folk på senteret at eg brukte ikke stort mer enn et kvarter på alt. Og da eg kom hjem var det rett på den hvite hest igjen før middagen måtte tilberedes. Det ble faktisk taco i dag (med fajitakrydder, for det er bedre), for så idiot som denne magen er nå, så er det virkelig ett fett hva eg dytter i meg. Og av samme grunn skal eg nå gølve en pose chips! God helg!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Tok en råsjanse i dag!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top