Ubalanse i hverdagen…

Nei det var egentlig ikke noe enklere å stå opp i dag, men etter en kald luftetur med Tassen kom eg meg greit på jobb i det minste. En kjapp kaffe, så var mye gjort. Litt sliten tenker eg det er lov å være, men det var litt bedagelig også der eg gikk i egen verden med podcast på øret.

Føles ikke som juli!

Nå som hverdagen er tilbake og vi ikke har vogn bak, kan vi jo ligge i fartsgrensa på E6, og da merker man gjerne ting man ikke merker med vogna bak, for da er det ikke lov å kjøre i mer enn 80 uansett. Nå rista og skrangla det så fælt i begge bilene våre, at vi måtte få sjekket dekkene.

Til og med Tassen var misfornøyd med ubalansen!

Da er det greit å kjenne «Arbeidskar» (YouTube HER) på TireShop (Instagram HER) når man mistenker ubalanse etter ferien. Han mente dette var en smal sak, og ba oss stikke innom. Eg stakk derfor rett fra jobb innom han, hvor Doc alt var på plass. Man kan vel trygt si at begge bilene var i ubalanse, for nå er dekkene på begge bilene avbalansert, og vi kan kjøre komfortabelt videre.

Nå går det så det smeller!

Og mens vi likevel var der fant Doc ut at han skulle «råne opp» Forden litt, så han fant nye ventilhetter. Selv mente han de var sjukt tøffe mens han stolt skrudde de på, og joda, de var ganske så artige. Og med det er vi begge klare for å rulle videre.

2 thoughts on “Ubalanse i hverdagen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top