MIN LILLE FORFENGELIGHET…

Eg har det som kalles asiatiske vipper, ja selv om eg er helnorsk er dem små og peker nedover. Blikket mitt ser ofte sløvt og trøtt ut når eg ikke gidder å øse på med trippelt lag maskara, så det hender jo at eg får lyst til å gjøre noe med de.

Her om dagen tok eg derfor turen til Vippedilla Deluxe Neskollen, sammen med ei venninne, for å få vippeløft. Det går ut på å bøye opp vippene permanent, slik at man slipper bruke vippetang på 6-8 uker. Det hele tar ca 30 min, og da er farging inkludert. For mine små tynne vipper er dette mer skånsomt enn ekstensjons, og eg får likevel et våkent blikk med lange vipper. 

Vippetekniker Sylvia har flere kurs innen vipper, blant annet ekstensjons med både lengde, volum og 3D. Hun har behandla vippene mine flere ganger før, og er eneste eg stoler på til å “plukke på meg” så nært øynene. I tillegg har hun kurs i NADA og magnetbehandling. NADA er nåler i øre, og hjelper mot avhengigheter, hetetokter, søvnproblemer og stress o.l.

Uansett hva du måtte ønske av vipper kan eg trygt anbefale Vippedilla Deluxe Neskollen. Der er Sylvia og Michelle begge godkjente vippeteknikere, og de bruker bare produkter av ypperste kvalitet fra Lash Bar, London Lash, Luna velvære og Laveria Lash. Det er smart å gå til seriøse godkjente vippeteknikere for å unngå at det blir fiasko, i verste fall miste vippene. 

 

Eg er alltid fornøyd hos Sylvia og Michelle

 

4 thoughts on “MIN LILLE FORFENGELIGHET…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top