Kasta ut av gubben!

Da eg kom hjem fra jobben i dag var eg passe sliten, eg hadde sett for meg sofasliting og et par episoder av Homeland. Fikk varma meg litt reinskav etter i går, ja vi måtte jo feire samenes dag i går, og satte meg i sofaen og spiste. Men der fikk eg neiggu ikke sitte lenge. Doc hadde andre planer. 

Han skulle egentlig legge nytt gulv i stua i morgen, men kom på at det ville bli tungt å flytte sofa og møbler aleine. Da ble eg jo kasta beint ut av den gode sittestillingen, og i tillegg måtte eg hjelpe han å flytte den hersens sofaen. Så nå har eg ikke noe sted å slappe av, og TV ble slått av til fordel for at det nye musikkanlegget skulle spille country. 

Heldigvis har Doc gått med på å kvitte seg med gamle barskapet. Ikke det at eg ikke vil ha barskap, men dette hadde ingen dører, så alt støver jo bare ned. Tro det eller ei. Eg meldte meg frivillig til å tømme det, så hadde eg da noe å gjøre på når eg ikke har sofa og TV tilgjengelig. Et radiokabinett fra 1954 erstatter barskapet, og det blir bedre plass. 

Nå nærmer det seg ferdig gulv her, Doc er jaggu effektiv han. Men så skal det listes, vaskes og ryddes etterpå. Gud hvor eg savner sofaen nå! Eg får vel gå og hjelpe han, så kanskje sofaen blir tilgjengelig snart. Ferdigbilde blir lagt ut på vår fb side Doc og Dask etterpå. Vi tales!

 

 

Dårlig med plass i sofaen her

 

Bare litt støv i barskapet

 

Snart ferdig!

 

 

#oppussing #gulv #laminat #interiør #rot #rydde #vaske 

14 thoughts on “Kasta ut av gubben!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top