Prioritering? Fornuft vs Fjas !

Har du også kjent på følelsen av å ha mye du skulle ha gjort, mens andre ting alltid kommer i veien? At ting gjerne blir utsatt fordi du har annet å gjøre, og kommer egentlig ingen vei med noe av det? Sånn har i alle fall vi det ofte nok. Alltid noe fornuftig å gjøre, men noe moro eller nytt kommer liksom i veien.

Denne uka hadde vi mange planer. Garasjen må tas skikkelig, ja vi tørker faktisk støv der også. Huset skulle vært tatt, det er pels over alt etter Tassen. Forden må skos for vinteren, det har jo vært minusgrader alle nettene i det siste, og det meldes om snø i nær fremtid. Og sånn for å ikke gå tom for ting å gjøre, må faktisk kjørevogna tas også, den har ikke blitt vaska etter forrige tur. For å toppe det har vi nå begynt å snakke om ny dusj, den «gamle» er fra Jula, og det burde si sitt.  

Nå er det torsdag alt, og vi ligger etter på alle punkt. Er ikke det typisk? Mandag kjøpte Doc seg kontorpult, da gikk jo dagen med å rydde plass, mer om det HER. Tirsdagen kjøpte han seg nytt utstyr til profilering, det kan du jo lese HER. Mens han monterte det fikk eg tørka litt støv, så vi er jo i gang da. 

I går måtte han legge nytt trykk med blogglinken på Subaruen, for nå har vi jo riktig farge, da slipper den å se ut som en fargepalett. Og det var visst überviktig å legge ny tekst under dasslokket, for det gamle hadde begynt å svikte. Joda, eg har fått meg tøff t-skjorte og caps, så det drypper jo selvsagt litt på meg også når gutten har fått nytt utstyr. Men i går rakk vi faktisk å ta badet og gulvene i tillegg da. 

Nå er eg heldigvis på jobb så eg får en pause fra husarbeid og fjas, og etterpå skal eg innom fysio og elte nakken litt. Da spørs det jo hvor mye eg kan bidra med etter det. Vi har fortsatt en garasje og ei vogn som må ryddes og vaskes, og Forden fryser på anklene i de sommerdekkene. Ny dusj venter vi nok litt med. Eg har alt meldt meg frivillig til å tørke støv i garasjen da det ansees å være enkleste oppdrag. Regner ikke med eg får hvile etter det, men følg gjerne med på snap og insta, kommer nok til å dele både frustrasjon og fjas der. Sånn for å ha noe å drøye tida enda mer med…

Instagram

Facebook

Youtube

Snap

6 thoughts on “Prioritering? Fornuft vs Fjas !

  1. Går i alle fall ikke tom for tidsfordriv på ei stund da. 😛 Men ingenting løper fra en. Det bare baller på seg liksom, på en måte. 😛 LOL
    (Skimta jeg en Cameo 3 som Doc hadde handla?)

  2. Ja planer har jeg mye av..og de blir hele tiden utsatt og overtatt av annet fjas her i huset også…hihih…Men ting blir da gjort…etterhvert…og det er jo det viktigste….Lykke til med alle planene…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top