Halloween på DD Ranch

Da var denne helga over også, og vi sitter igjen med mange morsomme og fine minner. Festen var jo i går, men mange ankom fredagen alt. Er jo greit når man likevel skal ut med vogn eller bobil at man gjerne tar to netter, og vi er jo en selskapssyk gjeng. Foreldrene mine og søstra mi Monica med en kamerat tok turen over fjellet, og flere i Forente Rednecks hadde med rullestove.

Søstrene sisters klare for fest!

Fredagen var jo rolig, vi satt litt i saloon og litt i garasjen. Det var jo klemmebonanza etterhvert som folk ankom, og topp stemning. Og lørdagen var noe laber på formiddagen, men det ble jo satt på ribbe, og folk kom i stemning litt etter litt. Selv var eg sliten og slappa av på sofaen ei stund, mens festen begynte å ta seg opp ute i garasjen. Da Doc kom inn for å se til meg blanda vi en svak dram så eg kunne bli med ut og joine gjengen. 

Ribba ble etterhvert klar, men vi ble sittende da vi hadde misforstått ang tilbehør. Etter ei stund begynte vi bare å spise den da lunka ribba, og jaggu bar den god! Formen min kom seg etter litt mat, så da var det jo bare å kle seg om og ta i mot flere gjester. Det ble igjen klemmerunder etterhvert som flere folk ankom, og vi var vel mellom 40 og 50 feststemte mennesker i garasjen. 

Det var mange kreative kostymer, både skumle og morsomme, så det det var ikke lett å skulle kåre beste kostyme i år. Vi ble enige om at Doc skulle ta det på sparket, og det endte med at han valgte de kostymene som folk generelt snakka mest om og var mest imponerte av. Og det var faktisk mamma og pappa som hadde kledd seg ut som minions, uten at de helt visste hva det var på forhånd. Folk jubla og gratulerte, så da hadde nok Doc valgt riktig vinner. Ja selv om noen mente han la inn aksjer der da. 

Men men, alt i alt, det var mye folk her, og humøret var bra. Dette var ei helg som overgikk alle Halloween fester vi har hatt før, det var trivsel i hver krok, og det så virkelig ut som om folk storkosa seg. Det ble ikke så mye på snap og insta som lovd, det er av den enkle grunn at flere av de som var på festen ikke ville på sosiale medier, noe vi respekterer. Håper også dere har hatt ei topp helg, nå er det sofatid ut kvelden her. 

Fra bartenders view

Fikk gresskar i gave fra en flott gjeng!

Bryllup! Odelsguten tok en prøve på nettet og kjøpte seg løyve til å vie! Eg og Monica fikk være brudepiker for Sonja!

Vinnere av Halloween kostyme, mama og pappa som minions!

Doc og Dask, søte? 

 

10 thoughts on “Halloween på DD Ranch

  1. Ser ut som dere koste dere! men det tar nok på å ha så mye folk rundt seg, selv om man er selskapsyke…Godt å kunne trekke seg litt tilbake da….Flotte kostymer som vant..de likt jeg også…ikke så skumle de….hihihi..Takk for titten og ha en god og rolig søndagskveld!

  2. Toini: Ja vi bruker jo garasjen stort sett til festligheter, da er det greit å snike seg inn på sofaen om det trengs 😉
    Ja det var egentlig mange flotte kostymer 🙂

  3. Orkidedatter: Hehe ja, det er en fin gjeng 😉 Og eg er stolt over muttern og fattern som nesten alltid er med tross lang reisevei 😀

  4. Hei! Jeg ville bare legge inn en kommentar her å si at jeg digger bloggen deres 🙂 + takk for kommentaren du/dere skrev om Mads Hansen på en eller annen blogg jeg nettopp var innom. Jeg digger mannen sjæl, og vi trenger folk som både han og dere, sånn som verden og mennesker holder på om dagen! Stå på 🙂

  5. Thea Alana: Takker for det! Tja om eg digger Mads kan nok diskuteres, men mannen er ikke dum, han gjør jo alt riktig både for seg selv og flere. Fatter ikke at noen ikke klarer å se ironien der.. :p hehe..

  6. Hadde jeg kommet meg fra messa litt tidligere skulle jeg kommet oppom! Men ble litt for hektisk… Vi tar det igjen ved neste sving… 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top