Som varmt hvetebrød!

 

Ja nå har Docs Trykk vært oppe og gått ei stund, og det går overraskende bra! Blir så stolt over Doc når eg ser hvordan han står på. Han har jo vanlig fulltidsstilling i tillegg til denne hobbyen da, så han er på jobb 7-15, og så på ettermiddagene sitter han på kontoret hjemme og lager trykk til klær, luer, gymbager, kjølebager, biler, dasslokk, kjøleskap og mye annet. 

Ute i trykkeriet i garasjen!

Du lurer kanskje på hva eg tenker om at han jobber så mye med denne hobbyen? Tenker det er helt topp. Han er jo hjemme hele ettermiddagen selv om han sitter oppe på kontoret, og eg hjelper han innimellom med litt diverse. Han får drive med noe han trives godt med, og dermed har gutten bedre humør. Og det beste er at eg styrer fjernkontrollen helt uten innvendinger! Vel, det skal vel nevnes at han kommer ned av og til og setter på kjedelige programmer om Hitler, for så å legge fjernkontrollen langt unna og gå opp igjen. Mannfolk…

Tassen blir jo litt frustrert av dette da, skjønner jo det. Er nok litt vanskelig å holde kontroll på flokken når halvparten er i en annen etasje, og Tassen er litt redd for trappa. Han tør jo å gå opp, men ikke ned. Han blir liggende litt i gangen å passe på at ingen går usett forbi han. Det som kan være litt tungvint er at alt godteriet på bordet må opp i høyden når eg går på do, for det er jo ikke noen andre her til å følge med Tassen. Han tenker ikke to ganger før han sniker seg på bordet når han er aleine. 

Men tilbake til denne hobbyen, Doc har fått mange forskjellige oppdrag. Noen enkle og greie, og noen mer utfordrende, og resultatene blir knallbra uansett. Facebooksida Docs Trykk har vært oppe og gått i vel ei uke i skrivende stund, og det legges jevnlig ut hva han har laga, og ideer +++ Ta gjerne en titt innpå, kanskje du får ide eller inspirasjon til julegave der? Settes også pris på om du deler facebooksida. 

 

12 thoughts on “Som varmt hvetebrød!

  1. Ja det er viktig å få drive med det man liker…da blir disse mannfolka mye bedre og ha med å gjøre…hihih…OG du kan jo bare gå ut til han, om du føler for det….Vi har også en sånn hund…eller faktisk tre som tror alt som står på bordet er til dem..når vi går bort…En er virkelig snik og følger med…så her må jeg også ta vekk, ellers er det borte vekk når jeg snur meg…hihih…Ha en god kveld!

  2. Toini: Hehe akkurat nå fikk faktisk Tassen tak i sjokolade her 😛 Doc har lagt fra seg i stua uten at eg visste det, så når eg gikk på kjøkkenet nå knitra det i sjokoladepapir i stua..

  3. sv: Ish..ikke bra..med sjokolade til disse små..men min lille fikk i seg en halv boks mokkabønner en gang..og det gikk helt fint..uten magasjau og forgiftning…Vi kaller henne bare “jernmagen” Håper det går bra med Tassen også…

  4. Toini: Han har fått i seg ei skål med jokolade en gang tidligere, da ble han dårlig. Men nå var det bare en liten på str med en twist 😉

  5. Da er facebooksiden til Doc delt.Tenker kanskje det kommer en bestilling herfra også.😊 Har han forresten luer til barn? Ha en fin dag.😊👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top