Derfor ingen blogg i går…

Herregud, holdt på å glemme bloggen i kveld! I går orka eg ikke, hadde så heftig skallebank at eg var kvalm. Sånt som skjer av og til. Har nok oversett noen signaler i det siste og pressa meg litt mer enn det som var lurt, og det har resultert i at eg plutselig blør neseblod og får hodepine. Ingen fare, det er helt normalt når eg passerer grensa mi. Er i kjempeform igjen i dag, og alt er i skjønneste orden her!

Det vil si, selv om eg la meg tidlig i går var eg like fordømt mygla i morges, og måtte pines ut fra dyna. Kom meg på jobb og gjorde en innsats for fellesskapet før eg dro videre til storbyen, eller Lillestrøm da, storby i forhold til Kløfta og Jessheim. Måtte bare en tur i banken hvilket var et trivelig møte, og eg kan varmt anbefale Romerike sparebank! Derfra skulle turen gå raskt innom Kløfta og deretter rett hjem.

Der var vi i zen, lav puls og fullstendig avslappa!

Det gikk ikke raskt nei. Lå i 40 hele veien fra Lillestrøm til Kløfta. Hvor kommer alle disse bilene fra?? Vel vel, omsider rulla eg inn på senteret og fikk hanka inn noe mat og godteri en helg verdig, samt litt mat til Tassen. Da var det bare å ture raka vegen hjem til terrassen hvor det vanka vin og strikking i ettermiddagssola. Gud så deilig, og det var ikke akkurat vondt å se at Doc har fått kløyvd all veden nå.

Han hadde seg forresten en tur ut i sta, og da han returnerte hadde han med seg vin og vafler fra svigers. Kan det bli bedre? Nei, faktisk ikke. Nå tar eg kvelden her, for morgendagen byr på trim – mye trim! Vi skal prøve å få all veden inn i låven, og det er sikkert 10-12 kubikk. Skal ikke fryse til vinteren vi nei!

 

Snap/insta

2 thoughts on “Derfor ingen blogg i går…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top