Arbeidsuhell og max uflaks her!

Burde makulert dagen før den starta i dag, for dette har vært både latter, smerter og et ork.

Tre ganger oppgitt i dag ja

Det starta ganske tidlig i dag, faktisk like etter første kaffepausen. Eg jobber med løftesnile for å slippe å stå med ræva i været hele dagen, og på den har eg jo da en pall med de varene eg jobber med. I pausen slang eg ræva mi galant nedpå for å kvile beina litt.

Fikk ikke bort alt fra buksa, men rompeballen er fri for europall

Eg har sittet på paller nesten hver pause i ti år, og aldri tenkt over at det skulle være noe heft. Men da pausen var over og eg akte meg av, da var det som om venstre rompeball tok fyr. Det gjorde vondt, svei og stakk. Kjente etter og fant fort ut at eg hadde fått flis, mange flis. Da eg gikk på dass for å sjekke kunne eg plukke ut ca 30 småflis fra baken, og like mange satt igjen i buksa.

Dette gikk helt fint. Vel, det gikk i alle fall fint til like etter lunsj. Bruker jo tapetkniv for å åpne esker, og den lå ved PC’en. Holdt på med en liten, men litt tung eske da eg glapp den. Måtte snu meg brått for å redde varene, og dulta borti pulten.

Joda, det kan faktisk skje…

Kniven gjorde en salto rett opp, og rett ned i skinnleggen, der sto den til eg sparka den bort i halvpanikk. Den var heldigvis ikke mer enn første bladet ute, så det får ikke vært mer enn en liten cm dypt. Dette var likevel mer vondt enn flis i ræva, men eg fant et plaster og jobba videre siste timene.

Dette var virkelig ikke planen i dag!

Da eg kjørte hjem tenkte eg på hvor godt det var å være ferdig med det meste ute, sånn at eg kunne slappe av i hele ettermiddag og kveld. Men neida, eg gikk jo som vanlig rett i matskuffa for å finne på noe lurt til middag. Det synet som møtte meg kunne tatt matlysta fra de fleste, skuffa var full av museskit!

Nei det ble ikke middag på oss gitt, her måtte eg bare sette i gang og vaske ned innredningen på kjøkkenet. Mye mat måtte kastes, og både tupperware og kjeler måtte vaskes. Herregud for et styr pga noen små mus! Og en ting til, vi har ikke hatt mus i hus i vinter, så hvorfor kommer de inn nå som det er sommervær? Vel vel, det ble ostesmørbrød på oss i dag, så får vi handle inn nytt Torosortiment til matskuffa.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top