Bildene som aldri kom på bloggen…

…kom på bloggen likevel. Eller tar eg helt feil nå? Ser til tider andre bloggere skrive denne overskrifta, og så dukker det opp masse bilder som liksom skal være mislykka. Men det eneste som er mislykka med de bildene er vel en morsom grimase, bittelitt uklarhet, eller at blikket ikke møter kamera. Skal man først dele noe som er «for stygt» for bloggen, del nå noe som ikke er så perfekt at dere bryter ned ungjenter fullstendig da…? Når usikre ungdommer ser sånne nesten perfekte bilder i en blogg hvor blogger mener selv det er stygt, hva tror dere usikre ungdommer føler da?

Og en ting til, de kom jo aldri på bloggen i følge overskrifta, likevel er de der nå…? 

Vi har nå laga en egen versjon, dog noe mer realistisk med faktiske skavanker som seg hør og bør. Dette fordi slike innlegg bør ha litt mer juicy bilder å by på. Bla nedover så ser du hvordan et slikt innlegg bør se ut!

Bilde sier mer enn 1000 ord…
Dagen etter vennejulebordet, så ikke godt ut for nakken nei..
Frokost!
Et lett sjenert slippersskille i sommer, husker ikke om det faktisk kom på blogg eller ikke.
Sliten fyr etter sommerens hagefest, men tydeligvis glad i «palahua» si
En typisk dag på jobb for en med crohns.
Godt sliten, men holder koken! Hagefesten må jo holdes uansett!
Når det er så varmt på countryfestival at du koser med skyggesida på vogna. Gikk på så mye kortison i sommer at eg så dobbelt så svær ut!
Watch out for Tyranosaurus Swim! Nei, leker ikke dinosaur, prøvde bare å legge meg på svøm i Lågen..
Grilldressene vi fikk til jul får noen år siden falt i smak, og Doc måtte selvsagt prøve sin med en gang.
Første testrunden med gamleForden i gjørma, gikk ikke helt bra. Har så klart blitt mobba for dette i ettertid!
Og det at eg skreiv feil på muren til Elvis da vi besøkte Graceland, er vel heller ikke vist. Ser du feilen?
Dette er hva eg fikk hjem etter utdrikkingslaget til Doc, lekkert? Der lå han og ropte på kameratene og lurte på hvor de var, mens han sang «Vil du værra med meg hjem i natt». Herlig type!
Alltid moro å ta bilder av gubben når han pisser!
Gamlejobben min på Vestlandet hvor eg støpte komponenter til vindmøller og større skip. Tror ikke det har blitt vist noe på bloggen om dette før?

 

6 thoughts on “Bildene som aldri kom på bloggen…

  1. Kjenner igjen den stilen til Doc etter utdrikkingslaget! Ligner veldig på min samboer når han har vært på fest uten meg, der han står på trappa og skriker hjelp! 🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top