Blotta meg ikke frivillig!

Hver morgen i ukedagene i år har eg starta dagen med å løpe ut i 8-25 blå bare iført denne HER for å starte Forden. Heldigvis har det vært bra vindstille, så eg har unngått å skremme forbipasserende. I fjor gikk det verre, da fikk et helt busslass se mi svære gode utvaska truse da vinden tok tak.

Er fryktelig deilig å kjøre på jobb i oppvarma bil, men det var da voldsomt så denne kulda skulle dra ut. En ting er at man fryser på seg hemoroider så fort skinka treffer et kaldt skinnsete, men nå er det nesten så man fryser på seg lausunger i tillegg, for ikke å nevne gikta. Til og meg bikkja må ha på sokker ute nå.

Like påkledd som en treåring i barnehage, føler meg som en også!

Er ikke sjokkert, vet jo godt hvor vi bor, men det betyr ikke at vi trenger å like dette. Og det er ikke akkurat som om vi får dratt til syden heller nå, er ikke tida for reise liksom. Joda, det er lov, men ikke anbefalt. På samme måte som det er fullt lovlig å knuse ei flaske Jack i eget hode, er det ikke verken smart eller anbefalt.

Vi velger i alle fall å følge både regler og anbefalinger, så vi får nok holde ut denne kulda, med både gikt og hemoroider om det må til. Vi får heller fyre i peisen, krølle oss under pledd og bli feite og fine her vi ligger urørlig i hver vår sofakrok med naglebet (neglesprett på fint mål). Tro om neglelakk kanskje varer lenger i kulda?

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top