Denne uka blir tøff emosjonelt

Doc diska opp med smilende egg til frokost, og de ble inntatt på brødskiver med litt for mye smør, majones og løvtynn skinke. Grei start på dagen det! Doc har titta litt mer på bobilen, og fått det siste klart for EU kontroll. Det blir travelt denne uka, ikke bare drar vi til Vestlandet i begravelse, for denne uka skjer det mer. Noe eg har venta på hele livet, dagen eg har telt ned til i over et halvt år, kommer også denne uka. Det kommer til å bli travelt emosjonelt også.

I morgen er det EU kontroll, og like etter drar vi, som tidligere nevnt, hjem til familien. Bestemor skal begraves på tirsdag, og etterpå samles familien. Vi regner med å være hjemme igjen onsdag, for da skal vi ut og spise med Tonje, dattera til Doc. Hun skal dra bort i 5-6 uker på fottur i Spania, så vi vil selvsagt ønske henne lykke til på reisen.

Torsdag øker spenningen i kroppen, da skal vi selv ut og fly. Bereiste Tonje mener vi har bestilt billetter hos et dårlig flyselskap, så det kan jo bli interessant. Turen går uansett til Dublin, hvor vi skal tilbringe langhelga. Endelig skal eg få oppleve min store favorittartist Garth Brooks live!

Satser på vi kommer like nærme som det Monica og mamma gjorde i 2018! Monica som står midt i her med tlf i hånda.

Eg har billettene enda fra den avlyste konserten i 2014, i 2015 spilte han bare to timer unna der vi var på bryllupsreise, men Doc orka ikke dra, og i 2018 skulle eg ha vært med søstra mi til USA på konsert. Denne gangen er alt i boks (bank i bordet), og vi skal møte søstra mi Monica og gemalen hennes Jan der. At eg nå får oppleve Garth kan vi takke Jan for, det var han som ordna billetter og hotell.

Skal prøve å oppdatere dere hver dag, men om eg ikke rekker skrive kommer eg til å bruke Instagram til å dele mer der, både på story og vanlig post. Følg oss gjerne på docogdask der for de ferskeste oppdateringene.

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top