Absolutt ingen suksess!

Endelig mandag? Nei, på ingen måte! Joda, det var mandag, men den var ikke eg særlig glad for å se. At Forden klikka på vei til jobb i dag er nå en ting, den kutta plutselig i venstrefeltet på motorveien, og da lysene kom på igjen virka ikke antispinn, abs eller 4wd. Kom meg på jobb uten de største strabasene, og fikk unna dagens økt der. Da eg skulle hjem hadde det snødd litt, og den sleden der er ikke god på glatta med bare bakhjulsdrift. Da eg starta på hjemturen klikka alt, og både 4wd, antispinn og abs kom tilbake litt etter litt.

Gir galant opp og tar kvelden!

Nå har Doc og en kompis dratt bort til i morgen, så da så eg mitt snitt i å få opp dette nyinnkjøpte lovende juletreet her da. Hvor utfordrende kan det egentlig være å få et tre på fot liksom? Det var bare det at dette kom flatpakka rett fra fabrikken. (Vinskvetten referanse der ja) Her måtte treet monteres fra fire deler, og intet mindre enn 2640 greiner måtte sirlig bøyes på plass til treffende vinkler. Spennende!

Se på dette spjåket da! Mulig det kan «sminkes», men gidder ikke nå!

Vel, eg gikk på med nebb og klør, men etter en time måtte eg ha første pausen. Eg var på langt nær ferdig, men desto nærmere kokepunktet. Driver virkelig folk med dette hver jul? Altså å pakke opp og ned, bøye inn og ut på disse greinene? Sjukt! Det har i dag tatt meg fem timer, og da har eg ikke fått på pynt eller lys enda, så dette blir ikke noe årlig tradisjon om eg skal klare å beholde julestemningen. Akkurat nå hater eg juletre noe så intenst, og det skinner nok gjennom på snapstory også.

Nå har eg omsider fått meg en time på ræva med et glass aldeles fortjent glass vin i lanken, så nå har roen senka seg. Noen greiner og en nagle til overs lar eg ikke forstyrre mitt sinn i kveld. Mon tro om eg gidder pynte den buska i morgen, eller om eg må hamstre mer pynt for å dekke over den grelle skakke plastbusk god dag! Akkurat nå hadde den ikke imponert en drita full blind sjømann engang.

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Absolutt ingen suksess!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top