Det var den aleinetida!

Jaggu godt det er rolig på jobb om dagen, for denne uka hadde eg ikke orka å ha det travelt uansett. Energinivå er fortsatt lavt, og smertene vedvarende, så eg er ikke akkurat noe Speedy Gonzales om dagen, for å si det sånn. Ellers går det jo helt greit, man skal ikke klage for mye, bare en oppdatering på ståa. Vel vel, etter jobb kjørte eg rett hjem, for i dag var planen å ta huset ordentlig, og da trengte eg hele resten av dagen.

Starta med å ta av sengklærne, og da eg hadde satt de på vask meldte sulten seg alt. Gjorde kort prosess og varma tacoen fra i går. Nå gadd eg ikke gjøre store greiene ut av deg, bare fylte fire skjell på kjøkkenet og tok med inn i stua. Ja, for å få skjellene til å stå satte eg de i en brødform, ikke dummeste luretrikset det.

Smart eller?

Så kunne husarbeidet fortsette. Eg la reint på senga igjen, og vaska soverommet. Er ikke mye som er bedre enn å legge seg nydusja i reint sengetøy, det må i så fall være å få et popcornfrø opp fra tannkjøttet på fjerde dagen.

Det var hun som skulle ta hele huset og feire med et glass vin. Det ble Pepsi max.

Da eg skulle henge opp det sengesettet som var nyvaska syntes eg at eg hørte Tassen utenfor, men kunne det stemme da? Joda, eg åpna ytterdøra, og der sto en overlykkelig Tass og hoppa. Doc var hjemme igjen, og her hadde eg ikke rukket å støvsuge, og eimen av taco hang fortsatt i hele huset. Trodde eg skulle rekke å skjule alle spor før han kom hjem i morgen, men denne reinkarnasjonsturen hadde nok slått litt feil. Joda, fint å få både mann og hund hjem da.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top