Dette måtte feires!!

Da Tassen vekka meg i morges var eg egentlig klar for å stå opp, men han rakk likevel å stikke tunga langt inn i nesa mi. Doc hadde omelett klar og vinduet vitna om sol som smelta snø. Dette ga meg en ordentlig boost, så nå skulle eg gjøre noe fornuftig. Eg satte meg ned med regnskapet, årsoppgjøret fra i fjor. Nå er ikke denne bloggen så stor at vi vurderer å flytte til Sveits akkurat, men det må gjøres. Eg er mattenerd, legger ting inn fortløpende, så det var ikke store jobben i dag. Når alt var sendt kom resultatet som et sjokk. Herreguuud! Er det sant?

Årets mest spennende gjøremål!

Doc sin ligning viste også sjokktall!! Eksakt sum nevnes ikke offentlig, men vi begynte raskt å planlegge hva den summen skal gå til. Vi tenkte på alt fra undersjøisk restaurant til USA, men nei, Doc hadde en mer fornuftig ide. I år blir det oppussing av både hus og garasje, og en litt over ok ferie! Så får vi se hva vi gjør med resten! Tok i alle fall opp kake fra fryseren, dette må feires!

Dette jorde skulle vi nå krysse, uvitende at vi begge ville bli våt langt opp på beina!

Til og med Tassen ble så ivrig at han måtte få seg en luftetur. Vi rusla ut på jorde, hvilket ikke var smart i blaut snø, men fikk da grei trim. Litt etter ble det en rask lunsj på nye pølsegrillen som eg henta på posten etter turen. Den er vårt smarteste tilskudd på kjøkkenet, og kommer til å få hedersplass i bobilen, for enklere blir det ikke! Link til den HER, du kommer garantert ikke til å angre. På 15 min har du perfekt grilla pølser med perfekt lunka brød.

Stolt gutt som fikk leke bensinstasjon med nye pølserulla!

Nå var vi i så godt humør at vi ikke klarte sitte stille! Vi dro faktisk på en liten shopping runde på Jessheim som det gamle ekteparet vi er, og deretter videre til svigers en tur. Der fikk eg forsyne meg av hennes gamle klær, sånn at eg har mange fine og artige antrekk til å kjøre Rolls Royce i. Og så ble vi servert taco, pizza og pølser, en fullverdig buffe vil eg påstå. Nå sitter vi hjemme i egen sofa igjen, med smågodt, chips og vin. Det spørs om vi får plass til kaka eg tok opp fra fryseren i sta da…

 

Snap/insta

6 thoughts on “Dette måtte feires!!

  1. vent med å kjøp noe før alt er bekreftet. for endel år siden skulle eg få igjen ca 30000 men ende på ca 3000 da skattekontoret hadde gjort en kommafeil

  2. Jeg får også igjen penger, får egentlig det vært år. Men ikke så store summen. En grei liten sommerferie. Unner deg en heidundrende sommerferie og oppussing for de pengene 😊Ta dere en tur ut og spis også 😊 Smart grill!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top