Mat

Litt tid hver for oss

Ja så lurt var det å gi bånn gass når eg hadde energi i går, for nå tar det dobbelt så lang tid å innhente den energien, men denne HER hjelper litt. Dermed ble det flere pauser og doturer enn vanlig i dag. Men etter jobb måtte eg innom butikken. Doc har tatt med Tassen på en slags reinkarnasjonstur for å se om det hjelper på formen hans. Hvor han er og hva han gjør får han fortelle om her selv seinere om han vil. Ikke sikkert han vet helt selv hva han driver med.

Hjelper ikke veldig på formen å gå med denne «kluten» over pustamentet.

Saken er da at når eg er aleine må eg benytte meg godt av den tida, for det er (som nevnt før på bloggen) visse matretter eg ikke får lage. Enten lukter de, eller så sier han som Helstrøm; at det ikke kan kalles mat. Vanligvis er det grandis eller spagetti ala capri det går i når eg er aleine, men nå har eg avansert. Taco!

Jepp, eg valgte taco i dag, noe Doc knapt nok tåler lukta av, men som eg elsker. Har faktisk ikke lagd vanlig taco på sju år, så eg måtte forhøre meg med leieboeren (som forresten snart er tilbake, til Doc’s store frustrasjon) om hva eg trengte. På butikken tok eg i tillegg med en sånn ferdig sushi i tilfelle taco skulle bli for mye jobb.

Jepp, alt dette til bare meg!

Var unektelig litt rart å komme hjem til tomt hus, for det er ikke ofte Doc er borte uten meg. Da eg fikk rydda på plass varene var det jo lunsjtid, så den sushien gikk på høykant med en gang. Ja sushien på Kiwi er fullt etandes, selv om det ikke akkurat er noe gourmet. Slang meg så på sofaen og innhenta litt energi, før eg var så dum å sette på en klesvask.

Hvis ikke man griser med taco etee det feil!

Mens eg venta på klærne lagde eg klar tacoen. Her kjørte eg full pakke med de gode gamle skjellene som alltid knekker og lekker, så det rant selvsagt nedover albuen, men du hendelse så steike godt dette var. Kan ikke fatte og begripe hvorfor Doc ikke liker dette, men han må gjerne dra bort oftere så eg kan fråtse litt mer i taco! Og fem overfylte tacoskjell seinere kunne eg henge opp klærne.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “Litt tid hver for oss

  1. Aldri dumt å sette på en klesvask,så slipper det å hope seg opp så mye🤗Maskinen min går minst to ganger om dagen,og bare minstegutt som ennå bor hjemme🙂Godt med taco da,selv om jeg var drittlei i den tia kidsa skulle ha tacofredag,hver fredag😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top