Totalt fiasko!

I dag var eg i ordentlig godform da eg reiste på jobben, så eg gjorde samme tabben alle ofte gjør i min situasjon, eg ga full gass. Tenkte at eg måtte stå på og gjøre så mye som mulig mens eg enda hadde energi. Jepp, ganske så riktig, så forsvant all energien etter to timer, og eg ble stående i halvsvime med hjernetåke, kvalme og svimlebyger.

Godformen i et trøtt tryne i morges!

Fikk dytta litt kaffe mocca og en sånn HER i nebbet, funker mot kvalmen, og ikke lenge etter var det tid for å dra hjem igjen. Der venta det nytrekte pølser som Doc hadde klar til meg, en perfekt lunsj (ja eg er fortsatt 50% sykemeldt). De ble inntatt med det eminente tilbehøret lomper, ketsjup og sennep.

Screenshot fra TikTok, ja dette var grisete! Og stilen er mindre viktig, eg kjører komfort!

Etter den fortreffelige lunsjen testa eg den frossen sirup greia eg prøvde å lage i går. Kan absolutt stå inne for at dette var totalt fiasko. Det hadde ikke frosset enda det hadde stått et døgn, det ble mye griseri under både blanding og åpning, et ork å vaske, det smakte forferdelig, og hjalp IKKE på kvalmen! Video av både blanding og testing ligger på TikTok.

Noen sier man skal bruke honning, men det liker eg ikke, dessuten er det ikke bra å spise for store mengder honning. Eg tømte ut hele mørja, og satte heller i gang brødristeren. Rista skive med sirup var absolutt mye bedre ja, og det ga akkurat den energien eg trengte til resten av kvelden!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top