Litt jobb igjen!

Endelig en normal mandag igjen, tenkte eg da eg våkna i dag. Alarmen min slumra sånn passe helt til Doc begynte å vri seg i frustrasjon, om man da ikke vil ha en albu eller et kne i sida er det bare å krype ut av bingen. Eg sto opp, like trøtt som vanlig, men i så pass form at det var tid for jobb. Lunsjen var forberedt i går, så det var bare litt morgenstell som skulle til før eg kjørte.

Eg hilste på kolleger, henta meg kaffe mocca, og kom greit i gang. Men det skulle ikke gå lange tida før hjertebanken satte inn høygiret, og smerten kom snikende tilbake. Prøvde å ta det litt roligere, og tok en prat med sjefen, men likevel måtte eg kapitulere. Det hele endte med en 50% sykemelding, sånn at eg i det minste kan prøve å få implementert rutinene igjen.

Bare litt skeptisk til denne guffa her, bør smake godt!

Hjemme i 11.30 tida ble vateren raskt inntatt på sofaen, men i frykt for å råtne helt bort satte eg etterhvert på ei maskin med klær. Mens eg venta på klesvasken testa eg en ny trend på TikTok (av alle ting ja), noe de kaller frozen syrup.

Det er så enkelt som sirup blanda med dessertsaus (eg valgte bringebærsaus) i ei flaske som man setter opp-ned i fryseren. Ikke akkurat heksekunst. Spent på om det blir sånn «seigemannkonsistens» på dette her, men vi får se i morgen. Og klærne? De nådde klesstativet før kvelden var omme.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top