Truser og trening!

I morges utgikk jobben til fordel for legetime, men eg sto likevel opp i god tid før. Trengte en dusj, og ville ta et oppgjør med gullhåret først. Uten å utbrodere noe fælt hadde eg Fudge Blonde i kun det gule i tørt hår, og det tok faktisk ganske så mye etter 15 min. Eneste eg ikke liker med den er at den tørker ut håret veldig, så eg har bestilt DENNE fordi frisørvenninna mi anbefalte den. Eg hører faktisk ikke på andre enn henne, for hun vet hvor utrolig vanskelig håret mitt er.

Det ble jo mye bedre da, og så tar eg en runde til i helga!

Hos legen ble det «hode, skulder, kne og tå», og han mente det sannsynligvis ikke var prolaps. Eg fikk den nedslående beskjeden at trening er eneste mirakelkur, og om det verste smertepunktet vedvarte måtte eg undersøkes mer. Den er grei. Og ja, eg vet at det eksisterer naprapat, fysioterapeut og kiropraktor, men det funker ikke alltid, og i alle fall ikke her.

Og så det klassiske bildet fra venterommet selvsagt.

På vei hjem måtte eg leite frem en vaskeautomat da den eg pleier bruke var nedlagt. Etter å ha kjørt rundt på Jessheim og stått i vaskekø i 40 min fikk eg vaska Forden, men da hadde hodepinen tatt meg igjen, så eg kjørte rett hjem. Der ble det en tur på jorde med Tassen, ulendt terreng ble riktignok også anbefalt av legen. Tror du ikke eg havna rett i godstolen da eg kom inn igjen da? Ble sittende og la meg friste av diverse shoppingsider på nett.

Vi elsker reine biler!

Noen som husker at eg ble sur da Cubus ble utsolgt for de gode trusene? Haha, nå har eg funnet en ny favoritt! DENNE er pen på, sitter godt, og holder til og med «håndtakene» på plass! Tre truser rikere begynte eg å tenke på middag. Dagens oppskrift ligger HER om du vil bli inspirert. Så fort middagen var fortært dro eg frem strikken. Måtte iverksette tiltak og gjorde øvelsene. Dette må eg faktisk få til. Det står bare på viljestyrken!

 

Snap/Insta

4 thoughts on “Truser og trening!

  1. Jeg har også et “horn i siden” til Cubus. De sluttet med favorittene mine for 19 år siden… Jeg går enda innom og ser om de kan ha kommet tilbake 😂 Men har også funnet noe som holder “håndtak” på plass hos Lindex 😁Og når jeg ser dine: jeg trenger noen som holder rumpa på plass også så fine funker ikke .. 🤔😁

    1. Hehe, Cubus beholder aldri de gode trusene, er bare de slimsete blondegreiene som overlever der 😂😂 Lindex har også flere som funker, men ingen gode stringtruser der 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top