Doc er ikke så verst han!

Dagen i dag starta vel egentlig ikke like bra som i går, pulsen jobba hardt både opp og ned, men eg måtte i gang selv med startvansker. For å unngå svimlebyger i dusjen skrudde eg på kaldtvannet, da ble eg jo uansett fortere ferdig selv om eg tok meg tid til å shave leggene. Ja litt fresh må eg få føle meg.

Tror Tassen er enig i at far i huset slettes ikke er så verst.

Ingen av oss var noe særlig ivrige på å starte dagen, så vi lå henslengt på sofaen ei god stund. Da vi omsider gadd å begynne å virke litt var det Doc som kom med det gode forslaget, at eg kunne ta med Tassen og hente take away, mens Doc tok huset.

Når far lusker i busker!

Når Doc kommer med sånne hyggelige forslag takker eg ikke nei, så da eg kom hjem med sushi lukta det nyvaska i hele huset. Rart eg elsker den mannen? Vi koste oss med maten, og etterpå ville Doc ha ei skål rips til dessert. Det ble mye mer enn ei skål vettu.

Jada, Doc er god på både mat og dessert han!
Dette blir godt på riskremen til jul vettu!

Vi fikk nemlig ei flaske med noe godt i sommer, og tenkte nå å bruke den til noe lurt, så vi begynte å plukke. Til sammen ble det ca fem liter med bær. Eg tror eg plukka en av de, og Doc resten, han tar ansvar vettu. Vel vel, vi fylte opp med sukker og brennevin, og krysser nå fingrene for at dette blir grisegodt til jul, så har vi da noe å se frem til når kulden kommer.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Doc er ikke så verst han!

  1. Så utrolig deilig å komme hjem til fresh lukt og vaska hus og tilogmed slippe å gjøre det selv. Herlig, liker det når våre menn bidrar på en sånn måte for jeg kan nemlig oppleve akkurat det samme <3 Nyt dagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top