En godt brukt søndag!

En ganske så bedagelig søndag må eg si. Den starta da Tassen beit meg i nesa for å si at Doc hadde kokt egg til frokost, og da er det jo bare å adlyde må vite, for da skal Tassen ha rester. Jepp, alt ved det normale så langt, og det fortsetter egentlig utover dagen. Nå er eg ikke så snørrete lenger, ja, du vet, det sitter ofte i noen uker etter at man har vært sjuk, så nå kunne eg se ned uten å måtte snyte meg.

Nå er adventen offisielt i gang, og eg elsker det!

Fant igjen strikketøyet, og har fått noen omganger på pinnene her, og jaggu ser det ut til å bli riktig så langt. Dattera til Doc, Tonje, har begynt på samme genseren bare en annen farge, så det blir jo spennende å se hvor like de blir til slutt da. Hun strikker raskere enn meg uansett, så hun blir sikkert ferdig lenge før meg. Det ga ikke store mestringsfølelsen å måtte rekke opp fordi genseren ble fem nr for stor, så eg tar det når eg gidder.

Dagens middag ble ostesuffle, for Doc hadde ikke matlyst og endte dermed på det. Greit for meg, er gode proteiner i ost, og så er det en god gammel klassiker man ikke takker nei til. Sånn ellers utover kvelden har eg irritert meg over tomrom på dette treet, altså steder hvor det liksom mangler noe dilldall som kan skjule at det ser fake ut. Kommer nok til å ta en handlerunde i løpet av uka ja. Og så har vi sett noen adventskalendere på TV, de vi følger i år er 24 stjernes julekalender og Asbjørn Brekke Julekalender. Det er lett underholdning.

 

Snap / Insta

3 thoughts on “En godt brukt søndag!

  1. Anbefaler julekalenderen snøfall 2 på det sterkeste… Spesielt om du har sett den første av de… 😊 Den er koselig for både store og små!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top