En slags valentinsdag!

Det var med raske skritt eg spratt ut av senga og ned på do i morges, ikke litt opplagt engang, men følte meg likevel fresh etter bare 15 min med DENNE mens eg gjorde meg klar. Hadde avtale med dattera til Doc om å kjøre henne et sted før jobb i dag, så eg ville ikke være sein. Kom meg raskt av gårde, men på vei til henne var det veiarbeid. Ble stående på rødt lys, gløtta eg på tlf og så en mld tikke inn. Timen hennes var avlyst og eg kjørte rett på jobb.

Fornøyd med dagen eg.

Ankom naturligvis jobben i bedre tid enn forventa. Gikk greit i starten, med kaffe som skolda nebbet, jogurt til nedkjøling, og podkast på øret. Hører på mye rart på jobb, debatter, lærerikt innhold, og ikke minst humor! Da går jo dagen vanligvis unna. Ryggen hater meg litt mindre i dag enn i går, den er vel påvirka av valentinsdagen, da er det i så fall eneste bit av meg som anstrenger seg for det!

Vi pleier ikke gjøre stort ut av den dagen her, elsker man ikke hverandre resten av året så hjelper det ikke stort å late som i 24 timer. Har hendt at eg har kjøpt sånne Lovehearts eller sjokoladehjerter, men det spiser vi ellers også bare fordi det er godt. Nei, vi hadde andre planer enn roser og pledd i dag. Etter jobb henta eg dattera til Doc, stakk innom Fuji og henta middag, og dro hjem.

Det ble veldig koselig med litt familietid. Vi kosa oss med sushi hvor vi hadde litt for mye wasabi i kikoman’, og etterpå skulle dattera til Doc lekeslåss med Tassen bare fordi det er sånn søsken gjør. La meg minne dere på at hun er bare fem år yngre enn undertegnede. Etter noen tips og råd fra Doc til datter, litt strikkeprat, og ellers den obligatoriske skravlinga om alt mulig, kjørte eg henne hjem igjen.

Så vi har faktisk hatt en veldig koselig og morsom valentinsdag selv uten å gå inn for noe feiring. Hvordan har din valentinedag vært?

 

Snap/Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top