Fikk en knekk, men vel verdt det!

Tok meg like greit pause hele helga eg, det var så mye som skjedde at vi ville ha fokuset på ferien. Da vi kom frem fredagen var det masse klemming og bare hygge, vi var til sammen fire bobiler som møttes i Aurland. Klart vi tok en skål også, bringa mi hadde blitt så pass bra at litt vin kunne umulig skade. Det var et nydelig vær også, så alt lå tilrette for ei knall pinsehelg.

Tante Randien og Onkel nissefar ordna ei nydelig hjortegryte som vi spiste på kvelden, og da vi satte der mett og lykkelig oppdaga vi at like bortenfor lå en hel gjeng vi kjente fra før, og da ble det logisk nok meget livat. Dum som man blir etter litt vin takka eg ja til mer skjenk, og enda mer moro fikk vi. Dette trengte vi faktisk nå, så det fikk bære eller briste.

Møtte jo kollega og greier! Hils på Kjell Ahlsell!

Lørdagen ble mye lik fredagen, bare at da fikk vi hvalbiff til middag som mine foreldre og tante og onkel hadde ordna. Dette var også helt nydelig! Ei stund satt vi hos oss, og ei stund satt vi hos den andre gjengen, og litt frem og tilbake. Vi kalte det firmafest, for to av oss jobber i Ahlsell, og da kunne vi jo ikke ha det kjedelig vettu. Det var utrolig koselig og moro.

Du skal ikkje sova bort sumarnatta!

Søndagen ble noe verre, da stoppa det seg for meg. De andre satt ute og koste seg mens eg for det meste hvilte, trenger ikke utfordre meg selv mer enn som så. Det gikk jo helt fint. Onkel hadde bursdag, så først spiste de litt kaker og champagne, og plutselig kom den andre gjengen gående i tog med toradere og bursdagssang for han. Utrolig tøft, og utrolig irriterende at eg ikke var i form da, men eg kan ikke skylde andre enn meg selv der.

Helt ok å lande hjemme også!

Fikk i meg litt pølser ut på dagen, og da kom formen seg en del. Likevel tok vi det rolig både Doc og eg, så vi var klar for hjemturen i dag. Formen var bedre igjen i morges alt. Vi var jo i Aurland, så vi kryssa bare gata, rett forbi munningen på Lærdalstunnelen, og tok rake vegen mot Hol. Tar ca like lang tid som Hemsedal, men er kortere, så vi sparer litt Diesel den veien. Og så skader det jo ikke å variere litt. Etter ca 5,5 timer i bil kom vi hjem til 28 grader i skyggen. Da er sommeren i gang!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

8 thoughts on “Fikk en knekk, men vel verdt det!

      1. Skulle gjerne vært der og fråtset jeg også. Snart ferie på oss her, nedtelling pågår, da er det min tur å innta masse godis 😜

  1. Så fint i Aurland og Hol veien over fjellet 😍 Dere får sett mye fin norsk natur som farter mye med bobilen 👍😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top