Hard ukestart i hotellbransjen!

Tungt å stå opp i dag, ja det er jo mandag, men var liksom hakket verre enn vanlig mandag. Kan det ha med været å gjøre tro? Nå har vi hatt ordentlig sommer lenge, og i dag var det grått og surt. Har regna mye. Reagerer jo vanligvis ikke på været, for eg jobber jo inne på et stort lager. Dessuten var Doc passe sliten også i dag.

Vel, arbeidsdagen gikk sin vante gang, og kaffekoppen gjorde jobben sin. Tok en sånn HER til frokost, og lunsjen med rester av grillmat fra helga var nok dagens høydare.

Etter jobb stakk eg på butikken. Burde nok handla for hele uka, men gadd ikke. Raska bare med meg det viktigste, altså surmelk og kavring, melk og brød, samt noe fisk til middag. Kapteinens fylte torsk er forresten undervurdert når man bor langt fra fersk fisk, og med litt raspa gulrot gir det en energiboost!

Henger det for høyt tro?

Ellers har eg tatt en vurdering på dette hotellet eg bygde i helga, ser ikke ut til å bringe så alt for høy trivselsfaktor. Det henger i solveggen, med kort vei til fargerik snacks, men burde det egentlig stå på bakken kanskje? Henger det for høyt tro? Man vil jo at det skal brukes når man først har lagt en innsats i det da, eller kan insektene være utakknemlig? Og Doc har tetta enda en lekkasje i bobilen, takluka over senga denne gangen.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top