Ikke noe å klage over!

Som både værmeldinga og Facebook har nevnt, har det snødd i absolutt hele dag, mye! Det ser ikke ut til at brøytemannskapet blir arbeidsledige utover natta heller, her har de vært flittige med flere turer i dag. Den som ikke er takknemlig kan alltids prøve selv. Er uansett ikke plogen sin feil at det snør tett sidelengs en hel dag, og at man får fnuggene både i nese, munn og øyne om man beveger seg utendørs. Kan det ikke fikses innen rimelig tid, la vær å klag på det.

Brøytekant så langt Tassen kan se…

Samme gjelder vel egentlig det eg ble vitne til da eg kom inn igjen etter å ha fått snø over alt da eg lufta Tassen. Det vil si, da eg dro genseren opp, buksa ned, og satte meg på dass ble magen brått kald. Jøss, skulle det ikke mer til før magen traff lårene mine? Konklusjonen er vel at eg har levd godt en god periode, ikke noe galt i det altså, men det kan ikke akkurat fikses på fem min, så det får være.

Tanken slo meg; det er mange voksne kvinnelige influencere som heier på former og mage. Man skal være stolt av det. Men de har alle grodd nye mennesker i de magene, og det har ikke akkurat eg. Det nærmeste fødsel eg kommer må være den Snickers’n eg rygga ned i porselenet i sta. Men vet du hva? Selv om kroppen min ikke brukes til å føde, så kan den mange andre «magic tricks».

Denne vommen kan utføre mange triks!

Eg kan få både vin og sjokolade til å forsvinne uten å blunke, eg kan lade uten stikkontakt, eg kan danse (i alle fall etter eg har trylla bort nok vin), eg kan tryne i trapper uten å beinbrudd (fargen er nå helt borte fra baken), eg kan holde en fis i seks timer (tiden flyet tar ned til Granka), og mye mye mer. Så ja, eg er godt fornøyd med denne kroppen, og det skal du være med din, uansett hvordan den ser ut, for den gjør jobben selv om den kanskje svikter litt innimellom.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top