Litt lenger etappe i dag!

Det var riktig så vakkert å våkne opp på Brimi Fjellstugu i dag, nydelig vær og alt var egentlig tipp topp. Helt til vi skulle ta morgenstellet. Planen var at Doc skulle dusje først, så skulle eg etterpå. Joda, mens han dusja lå eg i senga og venta, med ei blære på spreng som aldri før. Heldigvis var han kjapp, hvilket man gjerne må være i en trang bobil.

Da eg sånn egentlig bare skulle haste på do ble eg møtt med 5 cm basseng på badegulvet, vannet hadde ikke rent ned. Neivel, da fikk eg ta av meg «benklær» før eg gikk inn, og ha håndkle klart til å tørke føttene. For å dusje måtte eg nok vente noe lenger, så det ikke ble overfylt med vann.

Bare en her visste på dette tidspunktet hvor vi skulle i dag.

Etter at vi begge var rene og pene gikk turen ned igjen fra fjellet. Vi diskuterte litt om hvor veien videre skulle gå, fordi Doc for første gang på turen ikke hadde slått på gps’n sin. Eg kasta ut en haug med forslag, mens Doc var mer laber i mottakelsen av de.

Siden vi alt nå var på Østlandet, hvor det er meldt ekstremt nedbør i morgen, har mye klesvask og mindre utvalg i hylla, og både vi og bikkja sårt trengte en ordentlig dusj, ble det til at vi rett og slett kjørte hjem. Og forresten, liker du bikinien på bilde under finner du både den og flere på tilbud HER nå!

Er da fortsatt ferie, og den skal nytes samme hvor!

Men ferien er ikke over av den grunn. Vi kjøpte med oss tre kurver med jordbær, og hjemme ble det grilling av masse godt. Det er jo sydentemperaturer her, så da diska eg opp med en deilig (og veldig enkel) tropisk drink. 50/50 med Passoa og 7up, og en god desj sitronsaft, det er så friskt og godt det! Så her er det fortsatt fullt feriemodus ja! Og frykt ikke, det blir flere turer!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top