Litt mislykka velvære…

Skulle bli kaldere ja, vi merka det ja. Mens YR flirte hånlig med sine 13 blå, viste Forden realiteten med -18 da eg starta den i morges. Du kan sikkert se for deg hvordan eg hutra i morgenkåpa, i pingvingange på glatten, for å starte. Var rask inn igjen da, rett inn på varmekablene på badet. Kunne ikke bli der for lenge heller, så eg dro en klut over de mest relevante stedene, og tok noen tak med børsten før eg hoppa i den nytinte bilen og kom meg på jobb.

Det gikk helt ok på jobben, og med nye vernesko satser eg på at kroppen på sikt kan vise litt takknemlighet. Kan alltids nevnes at eg hadde brukt meg opp ei lita stund før eg dro hjem da, men da hadde eg til gjengjeld fått utretta en god del. Lykken var derfor stor da eg kom hjem til ferdig middag. Doc hadde stått over grytene og serverte en ostesuffle på høyde med håret til Eli Hagen. Smaken var dog uten Elnett, aldeles nydelig!

Må føle meg litt fresh av og til eg og!

Etter mat skulle Doc bort en tur, han skulle bli noen timer, så eg så mitt snitt i litt egenpleie! Tenkte å være effektiv, så eg starta med å ta ny runde med DENNE lillasjampoen i håret. Den skulle sitte i 15-20 min, og dermed fikk eg tid til å farge bryn også. Eg bruker DENNE i bryna. Men nå var det derimot tomt for intelligens, virker som om det har en reell sammenheng med skjønnhet.

Bare litt feilberegning av tid…!

I rein iver begynte eg å smøre på DENNE, ei sånn maske som tar mørke porer. Det eg ikke tenkte på var at da gjensto det 10 min før eg måtte i dusje bort lillasjampoen, og maska skulle sitte i 30 min. Litt oppgitt over mitt eget nærvær stoppa eg ved haka, og lot det bli som det ble. Maska rakk såvidt å tørke da eg vaska bort brynfargen, og da gjensto det bare å rive den av før eg måtte hive meg i dusjen.

Resultatet ble så som så, og håret er fortsatt gyllent i etterveksten. Det får bare være, Veronica ba meg kure det noen uker før ny behandling, og da hører eg på henne. Hun er faktisk den eneste eg stoler på angående denne spindelveven som kalles hår. Så får eg ta maske og bekler en annen dag, nå er det jaggu natta!

 

Snap/Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top