Luke 17; dette er jo selvskading!

Herlighet som formen går opp og ned, i dag har eg vært i kjempeform helt til eg kom hjem og spiste middag, for eg sovna tvert og våkna ikke før noen timer seinere. Da eg våkna var jo kveldens planer satt, eg skulle bruke luke 17 til å lære meg noen fine frisyrer, men siden knærne mine er som tannverk måtte planen brått endres.

Nesten som eg frykter denne småjævelen litt!

Greit, eg titta i skapet på badet og googla litt etter inspirasjon. Det tok ikke lange tida, for eg fant igjen noe eg helt har glemt at eg har, ei sånn HER, (min er bare en litt eldre modell). Poenget med den er at når man ruller den over fjeset blir huden bitte litt skada, så man setter i gang prosessen med å produsere nye hudceller. Etter noen dagers bruk vil huden begynne å se ny og frisk ut.

Full av små nåler!

Starta med å skylle den i kokende vann for å unngå eventuelle infeksjoner, for det er jo nåler på dette utstyret her. Og så var det bare å begynne å rulle trynet. Nå kom eg imidlertid på hvorfor eg ikke har brukt denne på lenge, fy søren så vondt det gjør! Dette er ikke akkurat noe man gjør for moro skyld, det er jo en form for selvskading da man faktisk skader huden!

Bildekavalkade underveis, grimasene er ekte!

Det skal nevnes at denne rulla faktisk funker, den gjør nytten sin. Og siden eg har hatt den lenge vet eg jo at den funker, så når eg nå har begynt igjen i dag, vil eg kanskje på babyhud til jul? Ja, om eg klarer å fortsette å bruke den i 3-4 dager da!

Ikke gjør dette rett før du skal møte folk, for du blir seende sjuk ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top