Med nesa i sky!

«Vær du glad i den nasen du har, det gjer ingenting om den er både krokete og rar. Om han peikar mot sky, bærte smil og vær kry, og vær glad i den nasen du har!» – Ivar Medaas. Jepp, eg er fornøyd med snyteskaftet mitt eg, selv om den ikke er ei sånn søt bittelita nypotet.

Sitter her og kuler’n mens eg bare blir rundere og rundere, og nesa vokser!

Da eg våkna i morges var naien mer som ei mellomstor potet, hadde hovna godt opp. Kjente det litt i går også, men mer nå. Man kan tydeligvis få crohnsutbrudd i nesa også, det var jo riktig så trivelig da. Det er betente sår og blemmer i nesa, føles som å ha noen gigantbuser man ikke får verken ut eller inn, de bare er der. Og snyting er totalt uaktuelt da det er grisevondt.

Sies at det er ei mening med alt, vel, dama til Doc Holliday var riktig nok Big nose Kate!

Da ble det 100% sykemelding likevel, for dette er resultat av stress, eller at eg har pressa meg for langt. Den kan eg være med på. Eg har riktig nok gått siden januar og tenkt at vonde føtter, kne og hofte sikkert går over på et par dager. Vel vel, nå får eg i alle fall slappe godt av, det er jo fint da.


Dagen i dag har dermed gått med til heving, ja, altså, eg har sittet på ræv med beina høyt, og ikke gjort annet enn å spise. Noen lurte forresten på hvordan det gikk med tinnitusen, om eg ble kvitt den. Neida, suser og går i bakgrunnen den, men den roer seg litt når eg får slappe av og ikke stresse, så eg regner med den også tar det mer piano etter en pause fra hverdagen nå.

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top