Merkelige råd

Som nevnt i går kveld gjorde jogurt susen, er fikk i meg litt næring, og metthetsfølelsen kom sigende. Da eg våkna i morges så eg ordentlig sliten ut, men DENNE jevner heldigvis ut det verste. Nå var det på tide med en annen utfordrer for svelget, egg. Eggehvite er fløyelsmykt, så Doc var snill gutt og kokte egg til frokost. Dette gikk også helt greit, dog bare egg med litt smør og majones til å dyppe i. Ja, det er faktisk godt. Kaviaren uteble da den svei litt.

Må ha med en påminnelse om hva dette gjelder da det har hagla inn med både gode og merkelige tips, enda eg ikke har etterspurt det på bloggen. Spiserøret er veldig sårt etter gastroskopi, det er vondt å svelge. Når man da får tips om blant annet potetgull og knekkebrød lurer eg på om folk enten vil meg vondt, eller om de ikke har lest noe før de slenger ut tilfeldige råd.

Eg liker å tro at tanken er god, selv om noen til og med ble fornærma da eg svarte at det dessverre ikke funker. Eg har masse ukrydra myk og flytende mat eg får i meg, så dette går helt fint nå. Eg klarer meg, ikke min første rodeo. Litt næring har i alle fall gjort godt her, eg har fått energien opp igjen noe, men det er begrensninger på hvor mye man får gjort på egg og proteinpudding.

Ja, eg går med samme genseren på tredje dagen, ikke akkurat så eg blir svett av å slappe av. 

Etter frokost i dag fikk eg faktisk tørka litt støv her, da følte eg meg i toppform tross flere pauser. Det har også blitt flere turer med Tassen, hvilket til sammen utgjør en passe halvlang tur. Middagen ble tomatsuppe med egg i, ingen dum rett det, og da Doc fikk siste egget ble han også mett. Ellers har eg lagt på sofaen og strikka da, prøver å få ferdig disse sokkene eg har lovd Claes. Han skal i alle fall få de før påske!

 

Snap/Insta

2 thoughts on “Merkelige råd

  1. hehehe det er ikke alle råd som er like gode nei….
    Har aldri tatt gastroscopi men kan tenke meg det IKKE er noe behagelig …
    Håper dagen blir bra i dag – og du er jo ferdig med støvtørking til helga!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top