På fest med magesår

Denne helga har jaggu gjort godt altså! Fredag kom Sonja og Bård, med seg hadde de bobil, bikkjer og det alltid gode smittende humøret. Vi var egentlig dautrøtte begge to her, men det gikk over så fort skravla starta. Sonja og Bård er sånne som burde kommet på blå resept! Ble ikke så fryktelig seint fredagen, så lørdagen kunne starte med forrykende frokost. Doc stekte egg og bacon til gjengen, og vi bare koste oss lenge med mat. Og etterpå måtte eg vaske sko fordi Tassen hadde markert skoa til Bård.

Har prøvd å lære å sminke meg som en influencer, føler det funka greit her eg! Testa contouring med DENNE, og kan virkelig anbefale den.

Ut på formiddagen satte vi oss ut ved bålet. Tempen var rett under null, men vindstille og skyfritt, så det var perfekt for bålkos. Sonja var en liten tur på vift med ei venninne i område, men da hun var tilbake spretta vi ei flaske bobler. Ja, eg vet eg har magesår, men denne helga har vi planlagt ei stund og gleda oss masse til. Posecco er faktisk ganske så mildt mot magen i forhold til de aller fleste andre typer alkohol, og det er til og med mildere enn stress.

Er ikke dette godt for sjela, så vet ikke eg!

Etterhvert kom Marianne også, og vi var fulltallig. Bålkos, juging og verdensproblemer, alt var satt for en helmax lørdag. Avslappende hygge vil eg kalle det. Doc hadde ei ribbe i smokeren som nå nærma seg klar, og tilbehøret ble stuing med sopp og mais, og potetbåter. Maten tok vi bare inne, og etter mat flytta vi oss til sofaen hvor festen fortsatte helt til vi skulle dra.

Vi måtte kjenne på det å drikke bobler i Rolls’n også!

Målet for helga var jo Hilljacks, og Truls stilte som sjåfør med niseter så vi fikk hele gjengen med i ei vending. Hilljacks hadde akkurat gått på scenen da vi ankom, og det var ett ledig bord igjen innerst i hjørnet. Konserten var på et samfunnshus hvor vi fikk nyte medbrakt, så vi fortsatte boblinga her, Sonja, Marianne og meg. Bobledamene var også aktive på dansegulvet, og jaggu var kara med der også. Umulig å sitte rolig når Hilljacks spiller! Tror ikke eg har hatt det så moro på lenge, dette trengte vi! Kall meg gjerne dum, men nå føler eg meg mye bedre enn eg har gjort på lenge!

 

Snap/Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top