Vi rømmer landet!

Nå var det helt greit med helg igjen, for denne arbeidsuka føles som den har vart i tre uker. Endelig ble vi ferdige med januar, men første uka i februar er egentlig like treig som januar. Fordelen er at det har blitt litt lysere på ettermiddagene, og man får igjen dagslys etter jobb, men nå er det foreløpig regn og surt. Vi ønsker lysere tider hjertelig velkommen!

Denne lørdagen har vi valgt å poste blogg litt tidligere enn normalt, fordi vi skal på tur. Som overskriften sier, vi rømmer landet, vi tar oss rett og slett en tur med danskebåten. Nå er det Bygderock Cruise hvor blant annet Byting skal spille, og siden det er lenge siden sist vi har hørt de, måtte vi bare bli med på denne turen. De er det beste countrybandet når det kommer til norske tekster, virkelig verdt å få med seg!

Når vi først er inne på norske tekster, Steff Nevers kom i går ut med ny låt – på norsk. «På vei» beskriver litt det livet han lever med mye reising og det å komme hjem til familien. En helt nydelig låt verdt å høre.

Hehe nei, den kofferten skal ikke være med, vi blir bare borte ei natt. Sekken er sikkert 20 år gammel, moden for utskiftning. 

Nå venter eg bare på at det skal bli ledig på badet så eg får meg en dusj, men nå har akkurat Doc hatt et uhell der. Hva han har klart legger dere garantert merke til etterhvert! Eg får finne noe greier å putte i en sekk mens eg venter, og egentlig skulle eg hatt en ny sånn HER, den var jo litt kul. Tassen skal på kennel i natt, så det blir spennende å høre hvordan det går. Turen vår kan forresten følges på snap og insta, vi deler så lenge vi har dekning uti fjorden!

Snap / Insta

One thought on “Vi rømmer landet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top