Mine foreldre

Da ble det jaggu et nytt doesi i går. Liker du dikt? Ta en titt og se om det faller i smak.

Mine foreldre

 

Moderen er jaggu fin

Faderen er også min

 

Dei har lært meg alt 

Historier eg kunne fortalt

 

Om galskap gøy og kos

Om dei kan eg bere gje ros

 

No er eg vørten vaksen

Og jaggu fortsatt flaksen

 

Dei fortsette i samme bane

Å vera omtenksom er deira vane

 

Over fjellet me kjøre

For med dei kor det går vil høre

 

Alt er stort sett flott

Trur dei har det godt

 

Eg er så steike gla’

For dei er så gode å ha

 

Aldri skal eg bytta dei ut

Nei dei er mine livet ut

 

 

 

#dikt #poesi #foreldre #mamma #pappa #lykke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top