Dagen derpå – helt topp

Vi var riktig nok på slaktelag i går, men vi holdt et godt grep om cola flaska, og kjørte hjem på kvelden. Er sikker på at resten av gjengen kosa seg skikkelig videre utover kvelden, for det var jo Forente Rednecks Norge og Wild Hog Rebels, bare trivelige mennesker. Bilder og video av slakt //HER//

Det fine med at vi reiste hjem i går, er at vi er opplagte uten fyllesyke i dag, og gjett om det er deilig da! Nå er vi i fin form mens resten av gjengen muligens er litt slækk. 

I dag har Doc fortsatt litt på taket i vogna, så den nærmer seg brukbar. Det kommer nok et innlegg med bilder når den er klar for bruk. Og så har eg fått trent noen runder på stanga igjen, har visst ikke glemt så mye likevel. Til middag stekte Doc Angus biff til oss, med potetbåter og soppstuing til, det var helt nydelig. Desserten ble kaka som eg laga litt for seint onsdagen, god den også, oppskrift //HER//

 

Synes denne armyfarga boksen er fin eg.

Ellers prøver eg nå å gå helt over til bare snus og kutte ut røyken, ja eg skriver det her for å føle litt press, da klarer eg det kanskje. Men det kan bli vanskelig nå som våren nærmer seg, med mye fest og moro. Vi kan også nå røpe at vi har fått SPONSOR på bloggen! Det skal eg fortelle mer om siden. Neste punkt på lista her er sofakos. Vi tales!

 

Bloggen vår

Doc og Dask på fb

 

 

 

#forenterednecks #norskerednecks #wildhogrebels #oppussing #campingvogn #angus #stang #pole #poledance #snus #røykeslutt #sponsor

3 thoughts on “Dagen derpå – helt topp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top