Det nytes med livets innsats!

Morratryne, jobb, lunsj, osv, alt er ved det samme gamle, stort sett. Eneste forskjell i dag var enda mindre søvn, for nå tar denne øresusen helt av. Det er alle nyanser av susing, skurring og piping med høy diskant, og eg tror ikke den kiropraktoren i vinter var løsningen. Tror bare eg er sliten, og da blir det gjerne en ond sirkel. Snart helg, og så er det bare ei uke til ferie, det gjør garantert susen. Haha, tok du an? Susen…

Hjemme var det et fortreffelig flott vær, det var så varmt at arbeidstøyet raskt ble bytta ut i en sliten hjemmeshorts og en tynn singlet. Nå skulle sommeren nytes på høyt nivå og ingenting skulle hindre meg, bokstavlig talt. Eg gikk løs med DENNE, fant frem pute i en stol, henta meg litt jogurt med granola, og satte meg godt tilrette på terrassen. Livet leker!

Satte meg inntil veggen så bare beina ble våte. Sommer er sommer, også i Norge!

Du hendelse så deilig det er med norsk sommer! Og ja, det var akkurat det, norsk sommer, for der åpna himmelen seg så jogurten spruta. Nei, det fikk pokker meg være, nå skulle eg kjenne sommeren på kroppen, om det så være seg i form av H2O! Redda puten så den ikke skulle bli rå, og satte meg pent tilbake i den da alt våte stolen og la den bakover i solstilling. Doc satt inne og rista på hode, han så ikke helt poenget. Rundt ti min seinere, da eg begynte å bli en anelse nedkjølt, kom sola frem igjen.

Det kom fortsatt dråper på størrelse med spurv, men det var ikke like kaldt. Og brått var det over, himmelen ble blå som aldri før. Det ble så varmt at eg måtte slenge av meg singleten, ble sittende i bare bh og shorts. Du skjønner, her på gården får cellulitter, valker og grevinneheng fritt spillerom, og den som ikke tåler å se det kan ta seg en bolle, for de som dømmer andre vil oftest bare dekke over egne skavanker.

Kropp er topp, og eg er komfortabel i min!

Det ble greit med farge i dag, men bare på ene sida. Så meg i speilet og ligna litt på ostesnitzlene som nå lå halvstekt i panna. Gyllen og blank på ene sida, hvit av frost på andre sida, og med glutenfri panering like klumpete som lårene mine. Riktig så deilig altså. Spørs om ikke solsenga må frem så eg får snudd snitzelen litt i helga.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Det nytes med livets innsats!

  1. Nyter å lese dine hverdags og festhistorier, kjenner meg så godt igjen i alle dine hverdags do, fanteri, vondter, skifte, ha med byttetøy, osv, del videre, spotlight i hverdagen❤️😂🥰

  2. Jeg har også øresus i alle former. Men hvis jeg klarer å glemme den så er den ikke der, hvis du skjønner hva jeg mener 😊Her skal det også soles i år, snitsel eller ei, må få litt farge 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top