Godstol og frisk luft!

Var ikke særlig velvillig da eg hørte alarmen i morges, aner ikke hvor mange ganger eg utsatt den, men på sett og vis eg endte opp på jobb uten å helt skjønne hvordan. Litt sliten var eg jo, men eg ble jo sittende til langt på kveld i går for å få på DENNE. Ryggen var i det minste en god del bedre nå, den godstolen gjør jaggu underverker i forhold til sofaen. Det verste er at eg ikke tør strikke i frykt for at ryggen skal bli verre igjen da det sitter mellom skulderbladene.

Frisk luft ut på kveldinga!

Etter jobben skulle eg, som seg hør og bør på en mandag, fylle opp kjøkkenet. Det ble en stopp på Kiwi med lang liste og tom mage. Kan være skummelt nok det, vi har vel alle gått på en smell der før. Nå var strategien å gå med nesa ned i notaterappen, korte raske skritt, og gå målbevisst i rekkefølge på lista. Eneste eg har å utsette på denne handlerunden var at kørja ble fort tung, og eg tok ryggen igjen. Men du hendelse, eg klarte det! Ja, altså å handle uten å skeie ut enda eg var skrubbsulten!

Det er nok en første gang for alt, men dagens middag var det en andre gang for nå. Doc lagde hjemmelagde løvsteiker i helga, det blir fire stk på en kjøttdeig, og da hadde vi to nå. Oppskrifta hans er fryktelig enkel, den la vi ut HER i sta om du vil prøve selv. Forbannet godt! Stua har blitt godt brukt i ettermiddag, to slakt passer på å slite ut møblene jevnt her. Doc har fått rydda garasjen i dag, var nok en heldagsjobb det etter en vinter med fiksing av Rolls’n.

Er noe helt spesielt med dette, eg blir som ei padde mot billys!

Ellers har eg vært ute og fått meg litt frisk luft i kveld da, ja, sånn i tillegg til tur med Tassen. Fikk en snap med nordlys og måtte ut og se. Alltid vært veldig fascinert av det, og bare sett det én gang på Vestlandet. Her vi bor ser vi det veldig klart av og til, og nå var det over nesten hele himmelen. Så mye har eg aldri sett det før, ble nærmest paralysert der eg sto. Det gikk naturligvis ut over min personlige kvalitetstid, så nå må eg bare løpe gjennom dusjen og komme meg i seng!

 

Snap/Insta

3 thoughts on “Godstol og frisk luft!

    1. Haha! Eg har alltid hatt handleliste, men sjelden det hjelper! I går var nok første gang eg kom hjem med bare det på lista, uten å ha glemt noe 😅😂

  1. Nordlys er bare fantastisk!
    Handleliste bruker jeg også – når jeg husker ta den med vel og merke… i går blei det for stor fristelse og en hel dumle-pose forsvant på en to tre…. kvalm… njaaa?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top