Mat

Da er eg i gang!!

Viste du at amerikanerne kaller lillelørdag for humpday? Det er fordi da har man kommet over kneika mellom to helger. Eg synes det høres minst like trivelig ut som lillelørdag Frem til onsdag er det som å gå i en litt tung motbakke, og fra onsdagen aker vi rett ned mot målstreken merka helg. Liker jobben min, men liker enda bedre å sove ordentlig ut, for så å stå opp til at Doc har frokosten klar.

Til og med sola heier på meg, hva kan gå galt da?

Vel, denne helga blir det nok ikke egg til frokost på meg, eg har nemlig fått et mattips som eg nå har begynt på. Aner ikke om det er sunt i lengden, så eg tar ikke sjansen på å anbefale dette til hvem som helst. Men saken er at eg skal i ei uke fremover prøve gå på det som sies å være Rikshospitalets slankesuppe. Eg synes den er god, men Doc var ikke begeistra akkurat! 

Siden eg ikke vet hvorvidt dette er anbefalt velger eg å ikke dele oppskrift og plan offentlig i første omgang, for eg vil ikke stå til ansvar om noen av våre lesere ikke skulle tåle denne dietten. (Og, ikke si eg ikke trenger det, skreiv grunnen i går)

Nå er det foreløpig dag én for meg, så eg er spent på virkningen. Ingen blir permanent supermodell av denne dietten, men eg tar det som en kickstart. Det viktigste er uansett alltid mosjon. Det å bevege seg og få opp pulsen er alltid viktig for både forbrenning, muskler, ledd, fordøyelse og ellers alt i kroppen. Målet er de gylne 10 000 skritta på klokka mi, hvilket ikke bør være noe problem med tanke på jobben og bikkja.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

8 thoughts on “Da er eg i gang!!

  1. God morgen!

    Skal du da spise suppe i 14 dager eller er det bare til frukost eller…. Har hørt om den suppa (om det er den eller noe annet) og det er effektive greier 🙂
    Og som du skriver, å være aktiv er alfa og omega 🙂

    1. Denne suppa skal være alle måltider i ei uke, og så litt frukt og grønt som mellommåltid og snacks 🤠 Denne renser mest for vann, men det finnes også ei suppe for fettforbrenning 🤠

  2. Hvor får en fatt i den suppa mot fettforbrenning?
    Du får gi meg en innformasjon om det er noe hjelp I den. Aldri hørt om den, men ønsker deg masse lykke til 🥰

    1. Dette er ikke suppe for fettforbrenning, denne er vanndrivende, så mesteparten av vektnedgangen er fordi kroppen kvitter seg med vann. Eg prøver den for å få motivasjon til å skjerpe inntaket mitt 😅

  3. Den har jeg prøvd og suppa er god den.
    Vurderer faktisk å lageden bare fordi den er god.
    Men jeg har også fått noen tall jeg IKKE liker midt i fleisen.
    Så da har jeg begynt på 5 2 dietten da, minste motstands vei😂 virker så langt, sjekk den ut da vel

    1. Takker for tips, men den dietten funker ikke for meg da eg bare blir veldig sint når eg er sulten, og eg er sulten annenhver time ca 😂 Har en plan på hvordan eg skal gå videre herfra da 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top