Det gikk rett i buksa gitt!

Mottoet til bloggen er «Ekte og ærlig», og mer ekte og ærlig enn dette innlegget blir det nok ikke. Nei dette er på ingen måte et klage-innlegg, men det er heller ikke for sarte sjeler. Vi går rett på sak.

Formen gikk veldig opp og ned i vår, så eg ble henvist til MR av tynntarm. Kan jo være fint med bilder av tarmen, er jo tross alt det indre som teller. I morgen (onsdag) har eg time, men det er hva som skjer før timen som er det verste, nemlig tømming og faste. Jepp, du leste helt riktig, tarmene må tømmes, og til det har vi vidundermiddelet Picoprep.

Så var det denne her da…

Alle som har prøvd denne rottegifta hater det, med god grunn. Det smaker så forferdelig at eg må drikke det med sugerør, og ha et glass Pepsi max under nesa for å få det i meg. Brekker meg likevel, men får det i alle fall ned på den måten.

Vanligvis virker dette med en gang, og eg har faktisk sånne HER liggende i tilfelle, men ikke i dag gitt. Bare litt romling og mageknip kunne kjennes. Eg har sittet parat i sofaen, klar for spurte på dass når picoprepen skulle melde sin ankomst. Men nei, lite skjedde.

Denne tullingen her da!

Plutselig ringte Doc, han var i garasjen og trengte hjelp med noe. Eg prøvde å si at eg ikke turte gå så langt fra dassen, men han insisterte, det hasta visst. Ok, eg kippa på med slippersa og loffa ut i garasjen.

Shit happens…

Etter å ha sett meg rundt etter han hørte eg plutselig en ufyselig blanding mellom et brøl og en ond latter! Det var Doc som hadde gjemt seg nedi ei tønne for å skremme meg, og tror du ikke picoprepen også ble skremt? Gjett hvem som måtte bytte truse og vaske seg…! Men nå virker i det minste rottegifta. Ligger forresten video av skremminga på vår fb side, og på TikTok.

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top