Endelig skjer det noe her!

Nå er eg så møkk lei av å sitte her hjemme og tygge Paracet at eg holder på å klikke! Det blir ikke akkurat underholdende blogg av det heller, haha! Nei, nå har det vel faktisk klikka alt, nevnte her en dag at eg hadde sett på The Kardashians. Kjente et snev av inspirasjon da eg skjønte hvor stort imperium de hadde bygd seg, men den inspirasjonen fordufta for alle vinder så fort eg fant en kvikklunsj og tre poser chips.

Endelig et stuebytte!

Men eg har vært antydning til produktiv i dag da, tro det eller ei! Eg har nemlig loffa rundt i sandaler med god demping, og pakka litt. La oss se realiteten her, det er bedre å ta noen dager i en campingstol hvor eg kan være litt sosial og føle at eg har et liv, enn å råtne fullstendig bort i sofaen hvor eg nærmer meg firkanta fasong i blikket. Hvor vi skal kan nå være det samme akkurat nå, men vi skal i alle fall få lufte oss litt.

Det vil si, Karina og Ståle skal lufte meg litt, og så kommer Doc etter! Vi drar i morgen, og Doc kommer tirsdagen. Så skal vi bare slappe av og nyte. Fare for at Karina tar med William og stikker av om hun finner en topp et sted, men da kommer eg til å sitte helligt i ro og prate hull i hode på Ståle. Den saken er i alle fall grei! Godt mulig det er siste gang Ståle gidder ha meg med, men det er en risk eg er villig til å ta akkurat nå!

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top