Gangsperren måtte bare vike!

Denne uka starta meget oppegående, faktisk så oppegående at eg sleit med å sette meg ned. Har sånn gangsperr (støl på østlandsk) etter topptur at det ikke skulle vært mulig. Men da vet eg samtidig at eg har sjukt mye muskler, for hvor ellers er det man får gangsperr da liksom?

Det var hardt å jobbe også, naturligvis, og da eg skulle på do var det opptatt nede så eg måtte opp i garderoben. Du kan tro eg sleit opp de trappene, og da eg endelig nådde øverste trinnet, hengende i rekkverket, slo det meg; det blir verre å gå ned igjen etterpå. Og sånn gikk nå dagen, fikk gjort det eg skulle både på veslekontoret og på avdelingen.

Du er ikke sterk før du kan kjenne alle musklene i kroppen ved hver bevegelse!

Vel hjemme ble det bare svidd en pølsepakke, begge hadde mest lyst å bare bli på sofaen. Men som de sier, det enkle er ofte det beste, og med ordentlige hotdogsbrød i stedet for disse tørre lompene som alle østlendinger elsker, samt sprøløk og saus type rød og gul stripe, så ble det jaggu en fullverdig middag i dag også.

Ellers har vi drevet med mye rart her i dag tross gangsperren, noen ting går gjerne litt på impuls, og dette lover vi å si mer om i helga når ting er bankers! Og så har Nina og Jonny vært innom en tur i kveld, veldig trivelig å se de igjen etter gammelt, for nå var det jaggu lenge siden sist. Men nå er det nok natta her, vi tales ved!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top