Gorilla bedre enn gaffa!

Akkurat nå ligger eg paddeflat på sofaen, og delvis titter på et TV, men følger egentlig ikke med, og aner ikke hva det handler om. Ligger egentlig og moter meg opp til å ta oppvasken, men er det ikke herlig å bare sløve litt av og til? Det synes i alle fall vi! Fare for at det blir mange sofakvelder nå, og det får faktisk bare være greit.

Alt kan skje på camping!

Men, over til noe helt annet! Ja brillene mine knakk i sommerferien, og eg har gått med gaffa siden. Hadde surra så mye gaffa rundt at eg nesten mista sidesynet. Enda så mye som gaffa skrytes opp i skyene, så gjorde det altså ikke helt nytten her. Brillene seig fort ned på nesa, uansett hva eg gjorde, og det å bøye meg frem kunne eg bare glemme, da falt de i gulvet. Litt slakke der ja.

De henger jo i hop da, på en måte

Noe måtte gjøres, men hva?

 

Eg visste råd vettu. Eg sendte en liten smiskende kjærlighetserklæring til Doc, og han lovde lime brillene. Det var bare ett minus, vi var tom for lynlim! Godt mulig Doc visste om dette da han svarte, ikke at det er store jobben, men det må liksom gjøres da.

 

Nå er eg så privilegert å jobbe på hovedlageret til Ahlsell, og vi har flere typer lynlim på lager. Har jo hørt om merket Gorilla, som skal være så steike bra, og la dermed inn en ordre på en tube.

Ser man det, gode som nye!

Denne ble plukka og klar, så eg kunne ta den med hjem alt i dag. Doc gjorde som lovet, brillene er limt, og nå kan eg faktisk ta oppvasken uten å miste de i zaloen! Hvis eg gidder da… Men! Det faktum at Gorilla er bedre enn gaffa er nå konstatert. 

2 thoughts on “Gorilla bedre enn gaffa!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top