Prioriteringene i orden!

Nei så ble ikke oppvasken tatt i går heller. Skulle egentlig ta den i forgårs da, men «noe» kom i veien, nemlig fint vær. Den upålitelige oppvaskmaskina vår kan du lese om HER. Nå som jordene er gule, og det nærmer seg høst, da er det viktig å ha prioriteringene i orden. Sola skal nytes så lenge den er fremme, vi har enda tid til å oppnå årets mål med slippersskille.

Har grua meg i tre dager, og det vokser for hvert måltid.

Nå hadde denne oppvasken vokst seg på størrelse med Mistberget, og det var på høy tid å få tatt den. Men så har været lokka også i dag, med strålende sol og en gyllen (bokstavlig talt) mulighet til å videreutvikle slippersskille lot eg oppvasken vente litt.

 

Nå har eg jo nesten bare solt meg på fremsiden i sommer, for det er jo så vidunderlig å bare sitte i en hagestol mot sola. Men dere husker kanskje leieboeren? Søstra mi bodde her i vinter mens hun studerte i nærheten, og da skolen ble koronastengt flytta hun hjem til Vestlandet.

Njuter laivet på flerbruksmatta til leieboeren!

Da hun flytta var hun så hyggelig å sette igjen ei yogamatte sånn at eg kunne fortsette å trene. Vel, den har samla sin del støv, men i dag fikk den endelig kommet til sin rett – som liggeunderlag når eg solte baksiden. Kanskje det ikke var så dumt med yogamatte likevel? Du finner ei billig «flerbruks» yogamatte HER om du vil sole rygg.

 

Det gjenstår jo bare å finne passende bruksområde til hoppetauet, kom gjerne med forslag i kommentarfelt under her.

Endelig! Og med svømmehud på hendene…

Omsider kom kvelden, og eg hadde fått dagens dose sol. Når eg da gikk i hus var det bare å bite tenna sammen og sette i gang, nå måtte denne oppvasken tas. Det var ikke reint lite, reservetanken av tålmodighet ble tatt i bruk, men nå er den endelig tatt. Og nåde Doc om han bruker tallerken under brødskiva til kveldsmat i dag, da må han ta oppvasken neste gang!

4 thoughts on “Prioriteringene i orden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top