Helt oppbrukt i dag!

At det skulle bli så heftig å holde ut ei firedagersuke hadde eg ikke forestilt meg. Påsken gjorde kanskje sitt for å venne meg til mer avslapping og latskap, så i dag måtte eg kapitulere. Da eg kapitulerte i dag var eg helt oppbrukt, og det verkte fra føtter til skalle. Var ikke stort mer enn en time igjen, og lite å gjøre, så eg har ikke dårlig samvittighet for det. Ikke engang kaffe funka lenger.

Hjemme tvang eg ned en pille fra ei eske med trekant, og bytta ut arbeidsklær og vernesko med noe mer komfortabelt. Prøvde å strikke, men ga opp etter å ha brukt et kvarter på én omgang. Det eneste som funker i sånn hjernetåke er avslapping, tur, og mye vann, eg er jo ikke akkurat syk. Rastløs som eg var ble det tur, Tassen måtte uansett på do på denne tida.

Det ble noen skritt i dag!

Første turen ble litt for kort, Tassen rakk ikke drite engang, så vi ble enige om ny tur etter middag. Da Doc kom hjem sveiva han i gang kølet, så det ble grillribbe og pølser, og tror du ikke gutten hadde kjøpt med jordbær og fløte til dessert da? Ble helt klart litt avslapping etter den middagen, men så kom Tassen for å minne meg på turen eg hadde lovd han.

Er så glad i tur at han bare smiler!

Denne turen ble lenger, med veksling mellom jorde, asfalt og grus. Det er så befriende å bare gå uten mål og mening når sola varmer, bare Tassen som stopper av og til for å kommentere et innlegg på grøftagram i ny og ne. Nå er ikke eg akkurat noen toppturentusiast, men det å gå bortover og i småbakker, der er eg og Tassen på lag.

Utover ettermiddagen og kvelden ble det bare rein avslapping. Vi har forresten sett en utrolig dårlig film, som vi absolutt ikke anbefaler! Alcatraz ligger på Netflix og er fra 2018, storyen var ok, er jo basert på virkelige hendelser, men skuespillet var latterlig dårlig. Uansett var det bedre enn å se en gammel episode av Two and a half men for tolvte gang. Nå satser eg på at morgendagen blir knall, selv om vi ble lovd skyer!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Helt oppbrukt i dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top