Kan det skyldes gjenåpningen?

Det var hardt å stå opp i dag, ikke det at vi var så seine i går, men man blir gjerne litt sliten når man reiser langt og har det så moro at det lukta brennevin. Det ble en lang tur hjem i går, ikke bare var vi slitne, men det var mye veiarbeid over Haukeli. Selv om vi aller helst skulle ha forlenga helga var det godt å lande på sofaen i går.

Trøtt som nøkken i morges!

Heldigvis skulle eg ikke opp så alt for tidlig i dag da. Eg er med i en studie om hvordan koronavaksina fungerer sammen med den immunhemmende medisinen eg går på, så i morges måtte eg innom Ahus for å ta blodprøver. Sto opp en time seinere enn vanlig, tok meg en dusj, og dro avgårde.

Man regner ikke med at det å stikke innom gastroavdelingen og hente papirer, og å ta tre glass med blod skal ta stort mer enn et kvarter, så eg betalte bare for en time på parkeringen. Inne måtte eg først vente fem min på papirene, hvilket var helt greit. Men på lab’en var det verre. Etter å ha sittet en god stund og venta, og vært innom Narvesen og spist pølse, titta eg på tavla. Da var det «bare» 22 stk igjen i kø før meg, og eg begynte å undre meg over om det skyltes gjenåpningen.

Eg rakk å lese det meste på både VG og Dagbladet før eg kom inn, men nå begynte eg å bekymre meg for parkeringa. Den hadde gått ut, men det nærma seg min tur. Da eg endelig fikk tappa meg løp eg innom kaffekiosken og kjøpte med en Latte Caramel før eg gikk kappgang ut til bilen. Ingen bot der, flaks! Og eg som hadde sagt til sjefen at eg sikkert var på jobb til kl 10-11 møtte opp kl 12!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top