Kreativ gressenke!

Oyda! Holdt på å glemme bloggen i kveld! Et nytt forsøk på legetime ble gjort i dag morges. Eg hadde fått ny time kl 9, og de åpner kl 9 – presis. Ikke ett minutt før. Skal innrømme at det var gysla kaldt å stå utafor der og vente iført arbeidsshortsen, men da de åpna gikk det ikke lange tida før eg kom inn.

Var jo der først tirsdagen for å ta celleprøve og undersøke noen hudforandringer på overkroppen. Da hadde de bare tid til ene undersøkelsen, så det ble satt opp ny time i går. Som nevnt i går ble jo den timen avlyst i det eg parkerte utenfor, så eg måtte en smule oppgitt bare snu og returnere til jobb. Etter dagens konsultasjon endte dermed én legetime med tre turer til legekontoret, men eg fikk da sjekka alt.

En gressenke som har et gjensidig hat med kjøkkenet blir maten enkel i helga.

Etterpå kunne eg dra tilbake til jobb. Der fikk eg tlf fra Doc som hadde dratt hjem litt tidligere, for han skulle videre og måtte bare dusje og pakke litt. Hvor han er i helga tør eg ikke si noe om enda, men eg lover det blir spennende! Han ringte meg bare for å fortelle at vi trengte et nytt dusjforheng, for han hadde prøvd den nye provisoriske dusjen vi satt opp i all hast i går. Fikk du ikke det med deg kan du lese om det HER.

Joda, eg la inn ordre på jobben, på både stang og forheng. Da det var klart dro eg på butikken og handla et par gressenkemiddager, altså mat for én, og så videre hjem. Her var det bare å sette i gang med montering, og etter mye om og men skjønte eg prinsippet for den teleskopstanga.

Ja, vi skal pusse opp, hadde bare ikke tid før helga. Dette får duge i noen dager.

Da eg skulle henge opp forhenget var det ikke noe å feste det med, så eg måtte improvisere med strips. Sånn som dusjhjørnet vårt ser ut akkurat nå kunne det nok lett vunnet god TV tid hos Sinnasnekkeren, men det gjør nytten, og det skal ikke bli like midlertidig som dusjkabinettet fra 2017 til i går var!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Kreativ gressenke!

  1. Provisorisk er ok det. Vi måtte ta vår dusjdør til dusjhjørnet vårt og sette opp i utleieleiligheten i sommer. Vi har fått ny leieboer, og ville jo at alt skulle være ship shape til han skulle flytte inn.
    Men da ble vi uten dusjdør hos oss, men vi kjøpte et dushforheng. Men vi har ikke dusjstang, men dusjhjørnet og da var den så tykk den delen jeg skulle henge ringene i, at de ble for små. Så strips er supre å ha i hus, funker til mangt.
    Gubben hadde bestilt noe nye triner på Wish som kanskje kunne passe vår dusjdør, gikk ei stund før vi fikk de. Men de passet sånn ca. med litt modifisering av gubben. Så nå har vi dusjdør inntil vi får kjøpt oss nytt dusjhjørne. 🙂 God helg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top