Latskapen lenge leve!

Det er så forbannet typisk altså, eg kom meg i seng litt tidligere i går og trodde eg skulle våkne uthvilt og greier. Neida, å få nok søvn var muligens et sjokk for dette skroget, ble bare surrete av hele opplegget. Så da tenker eg at eg treffer puten i halv ett tida i natt og kanskje er litt kvikkere i morgen, da er det uansett helg. Skulle hatt DENNE som rommer både chips, dip og sjokolade da, så blir det bare ei skål å holde styr på! Vel vel, jobben var middels, ingen rekorder ble slått, og svetten slapp ikke til. Lunsjen var nok høydepunktet.

På hjemveien bonkra eg Forden, den ble stappmett, måtte benytte meg av sjansen da det var rett over 16 kr vettu. Doc har drevet på hjemme i hele dag med oljeskift og klesvask, og nå begynner vaktmesteren å gå seg til også. Ja, du vet den robotklipperen vi kjøpte, han har hatt en lei tendens til å sette seg fast og klippe ledning og diverse, men har visst gått fint i hele dag. (Bank i bordet).

Friskis til dessert! Må alltid gnage av det gule først!

Må si eg elsker dagens teknologi. Her går vi begge to med helse som tilsier vi skulle vært 40 år eldre begge to, men føler oss ikke mindre enn kongelig med en au pair som støvsuger og vasker, og vaktmesteren som holder plenen i sjakk. Men middagen må vi lage selv, og det er nok like greit om vi ikke vil ha for mye ultraprossesert mat. Ble snitzler med ris, stekt gulrot, og bearnaise i dag da, vil påstå det går under kategorien fullverdig måltid.

 

Snap/insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top