Null matlyst og mislykka dessert!

Som nevnt på snap; nok en varm dag! Det er dog ingen grunn til å klage, for vi elsker varme, det er SÅ mye bedre å svette enn å fryse. Dessuten er matlysten meget fraværende, så kanskje eg til og med får nedskalert dette meieriet før sommeren? Det hadde vært noe det! Uansett, Doc stakk på Biltema en tur, og etterpå stakk eg til Kløfta. Hadde fått mld om at en pakke var klar for henting på Rema. Ja, hva ellers skal man drive med når man er sykemeldt? Det blir litt nettshopping.

Den egna seg bedre til å skjerme sola enn til dans.

På Kløfta luska eg innom polet og fant litt dessert, en cider fra Hardanger måtte være bra. Innom Menyen og henta hjem noen reker til middag, vi var enstemmig i at det var eneste vi hadde lyst på i denne varmen. Holdt på å glemme hele pakken eg skulle hente, og måtte løpe inn igjen på Rema. Næææ, de hadde ikke noe pakke. Ved nærmere øyesyn så vi det sto Rema Neskollen i den mld. Hmpf… Jepp, du gjetta det, eg måtte til Neskollen.

Kjolen var kjempefin, det var for så vidt de to eg henta i går også! Glemte å ta bilde av de før eg pakka til ferien, beklager, det kommer sikkert bilder i ferien! Det var dette med nettshopping da, tror du ikke eg har funnet mer? DENNE bikinien var virkelig søt altså, endelig en ok bikini som ikke er utsolgt i min str! Men med min flaks rekker ikke den komme før ferien, så eg tør ikke bestille. Pokker altså! Jaja, kanskje eg finner en på ferie.

Jadda, majones oppå og under, det fungerer som lim. Og dill oppå!

Jaja, med tinte reker, loff og vektøkende mengder majones var det middag! Litt vel varmt å sitte ute egentlig, men Doc kom på, bare sånn ca to uker inn i denne heten, at vi har parasoll vi. Jaha ja, den som vi har hatt fremme hver sommer de siste åra, men glemt i år. Har vi hatt solstikk i 14 dager eller? Alt var i alle fall nå lagt tilrette for en romantisk middag på terrassen.

Ser bedre ut enn det smaker, så ærlig kan vi være.

Vi skrella så spruten sto, fråtsa som to utsulta huleboere, og brukte opp en hel tørkerull. Godt!! Etterpå var det jo dessert da, snowball melon, jordbær og cider. Trodde eg hadde gjort det så bra med å diske pænt opp for gubben vettu, men neida, den cideren kom ut igjen med dobbel hastighet. Dæven så besk til søt frukt, ikke drikk Hardangercider til frukt gitt, notert! Vi nøt frukten og satte cideren tilbake i kjøleskapet, koser oss heller med iste her! God helg da folks!

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top